ریمیک Silent Hill 2 به زودی عرضه خواهد شد

به‌نظرمی‌رسد که طرفداران بازی سایلنت هیل به‌زودی قادر به تجربه این بازی خواهند بود. رده‌بندی سنی Silent  ریمیک Hill 2 در کره جنوبی نشان از عرضه بازی در آینده نزدیک دارد.

شرکت کونامی هنوز زمان انتشار ریمیک Silent Hill 2 استودیو Bloober Team را به‌صورت رسمی اعلام نکرده است؛ هرچند پلی‌استیشن در اوایل سال جاری اشاره کرد که این بازی در سال ۲۰۲۴ به‌دست طرفداران این بازی خواهد رسید. با اینکه ماه گذشته یک تریلر از ریمیک Silent Hill 2 به نمایش درآمد، اما هنوز مشخص نیست که این نسخه چه زمانی دردسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

بااین‌وجود اتفاقات اخیر نشان می‌دهد که این بازی به‌زودی روانه بازار خواهد شد. همان‌طور که رسانه Gematsu در توئیتر گزارش داده است، بازی Silent Hill 2 Remake اخیرا توسط سازمان رتبه‌بندی و مدیریت بازی‌های ویدیویی در کره جنوبی رده‌بندی سنی شده است. باتوجه‌به اینکه رده‌بندی سنی بازی‌ها معمولا در مراحل پایانی توسعه و نزدیک به زمان عرضه آثار انجام می‌شود، می‌توانیم بگوییم که زمان زیادی به انتشار ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ باقی نمانده است.

ماه گذشته موتوری اوکاموتو، تهیه‌کننده بازی‌های Silent Hill اعلام کرده بود که ریمیک Silent Hill 2 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و اظهارات مشابه قبلی استودیو Bloober Team را تکرار کرد.

تریلر اخیر Silent Hill 2 Remake با واکنش‌های منفی برخی از طرفدارها مواجه شد که تمرکز بیش از حد بازی روی مبارزات را مورد انتقاد قرار دادند.

پیوتر بابینو، مدیرعامل استودیو Bloober Team با فاصله کوتاهی از این اتفاق اعلام کرد که تریلر اخیر Silent Hill 2 Remake کیفیت اصلی بازی را نشان نمی‌دهد و کونامی مسئول بازاریابی بازی است.

سایلنت هیل ۲ ریمیک برای پلی استیشن ۵ و کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و طبق آنچه که اعلام شده، احتمالا در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
از ریمستر بازی Star Wars: Bounty Hunter رونمایی شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: