استودیوی Deviation Games بعد از فراز و نشیب‌های بسیار تعطیل شد

به‌نظرمی‌رسد که استودیوی بازی سازی Deviation Games بعداز مشکلات فراوان و فراز و نشیب‌های بسیار نهایتا تعطیل شده است.

اریک هانستد، طراح ارشد کاراکتر و اندرو کارول، طراح ارشد رابط کاربری در استودیو Deviation Games در زمان نگارش این مطلب اعلام کرده بودند که به‌خاطر تعطیلی این توسعه‌دهنده به‌دنبال فرصت‌های شغلی جدیدی هستند.

اریک هانستد در لینکدین خود نوشت: «با تعطیلی Deviation Games در جمعه هفته گذشته به‌طور جدی به‌دنبال یک فرصت شغلی هستم تا به‌عنوان طراح ارشد کاراکتر مشغول به کار شوم. مشتاقانه منتظر ورود به جایی فوق‌العاده هستم.» اندرو کارول نوشت: «با تعطیلی دیوی‌ایشن گیمز در جمعه هفته گذشته دوباره باید به‌سراغ‌ کار جدیدی بروم. به‌خصوص به این خاطر غمگین هستم که به‌تازگی به این استودیو پیوسته بودم و آن‌ها توسعه‌دهنده‌های فوق‌العاده‌ای هستند.»

استودیوی Deviation Games از زمان شروع به کار در سال ۲۰۲۱ دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. جیسون بلاندل، یکی از بنیان‌گذارهای استودیو در سال ۲۰۲۲ تصمیم به ترک دیوی‌ایشن گیمز گرفت. در ماه مه ۲۰۲۳ نیز گزارش شد که بازی در دست توسعه آن‌ها لغو شده است؛ اثری لایو-سرویس که برای PS5 در حال توسعه بود. این توسعه‌دهنده با مشکلات دیگری از قبیل تعدیل نیرو در سال ۲۰۲۳ نیز دست و پنجه نرم می‌کرد.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سازندگان GTA 6 باور دارند بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۴ آماده نخواهد شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: