نتفلیکس از بازیگر جدیدی برای حضور در فصل پنجم سریال You رونمایی کرد

به‌تازگی نتفلیکس بازیگر جدیدی را برای حضور در یکی از نقش‌های اصلی فصل پنجم سریال You استخدام کرده است. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

به گزارش رسانه ددلاین مدلین بروئر، بازیگر سریال The Handmaid’s Tale برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی به جمع بازیگران فصل پنجم سریال You اضافه شده است. او نقش برونته را که یک نمایشنامه‌نویس مرموز و آزاده است بازی خواهد کرد که کارمند جدید کتابفروشی جو گلدبرگ می‌باشد.

 

 

درحالی‌که آن‌ها به‌خاطر علاقه مشترکشان برای ادبیات و تجربیات از دست دادن به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند، برونته باعث بازگشت دلتنگی او می‌شود پس او وادار می‌شود شخصیتی را که اکنون به آن تبدیل شده است، زیر سوال ببرد.

هم‌اکنون بازگشت پن بدجلی در نقش جوئی گلدبرگ در فصل پایانی سریال You تایید شده است، اما نتفلیکس بازگشت یا حضور بازیگر دیگری را در فصل پایانی این سریال اعلام نکرده است.

مایکل فولی و جاستین دابلیو لو که هم‌اکنون به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال حضور دارند، به‌عنوان شورانرهای جدید سریال You در فصل پنجم و پایانی سریال You نقش خواهند داشت. درواقع این دو جایگزین سرا گمبل، شورانر ۴ فصل اول سریال You شده‌اند. سریال You براساس کتاب‌هایی به همین نام اثر کارولین کپنس تولید شده است.

مدلین بروئر بیشتر برای بازی در سریال سرگذشت ندیمه شناخته می‌شود و از دیگر کارهای او می‌توان به حضور در آثاری چون سریال Orange Is the New Black، سریال Hemlock Grove، فیلم Separation و فیلم Space Oddity اشاره نمود. هم‌اکنون بروئر در فیلم Anniversary مشغول هنررنمایی است.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه فیلم و سریال را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: ComingSoon

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تریلر مستند Captains of the World منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: