زمان اکران جدید و نام رسمی فیلم ونوم ۳ اعلام شد

به تازگی شرکت سونی پیکچرز از تغییر نام فیلم ونوم ۳ خبر داده است. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

سونی پیکچرز اعلام کرده است که فیلم Venom 3 که قرار بود در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود، دو هفته زودتر و در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین نام رسمی فیلم ونوم ۳ قرار است Venom: The Last Dance باشد که ممکن است به معنای پایان داستان ونوم در این قسمت باشد.

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، جونو تمپل، چیویتل اجیوفور و کلارک باکو از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Venom 3 مشخص شده است، اما انتظار می‌رود شاهد بازگشت میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ و استیون گراهام در نقش کارآگاه پاتریک مولیگان در این فیلم نیز باشیم. کلی مارسل، نویسنده فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Venom وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Venom: The Last Dance را بر عهده دارد که هاردی در نوشتن داستان فیلم به مارسل کمک کرده است.

فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر در سال ۲۰۱۸ اکران شد و توانست بیش از ۸۵۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. در ادامه فیلم Venom: Let There Be Carnage به کارگردانی اندی سرکیس در سال ۲۰۲۱ اکران شد و این فیلم توانست به فروش بیش از ۵۰۶.۸ میلیون دلاری دست یابد. این دو فیلم در مجموع بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشته‌اند.

فیلم مادام وب جدیدترین فیلم دنیای مرد عنکبوتی سونی است که این فیلم ماه پیش اکران شد و ضمن دریافت نقدهای بسیار ضعیف، در گیشه نیز شکست تجاری را تجربه کرد. همچنین در ادامه فیلم Kraven the Hunter در تایخ ۳۰ آگست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. قابل ذکر است که انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse هنوز دارای تاریخ اکرانی نیست، اما احتمالا به زودی زمان اکران آن مشخص خواهد شد.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه فیلم و سینما را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتکبخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

منبع: Variety

 

 

 
بیشتر بخوانید :
یک بازیگر دیگر از فیلم سوپرمن مشخص شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: