زمان اکران فیلم Batman 2 عقب افتاد

به تازگی شرکت برادران وارنر اعلام کرده است که اکران فیلم Batman 2 تا سال ۲۰۲۶ عقب افتاده است. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

فیلم The Batman Part 2 دنباله فیلم The Batman می‌باشد که برای اولین‌بار در سینماکان ۲۰۲۲ ساخت آن تایید شده است. قابل ذکر است که مت ریوز برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است.

همچنین مانند قسمت اول، ماتسون تاملین به ریوز در نوشتن فیلمنامه فیلم The Batman Part 2 کمک خواهد کرد. و رابرت پتینسون برای بازی در نقش بروس وین ملقب «بتمن» در این فیلم باز می‌گردند.

فیلم The Batman سال ۲۰۲۲ روی پرده‌های سینما رفت و نهایتا توانست بیش از ۷۷۰/۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل بیش از ۳۶۹/۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۰۱/۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند.

قابل ذکر است که سریال The Penguin با بازی کالین فارل که بخشی از دنیای بتمن پتینسون است برای پخش از شبکه مکس در دست ساخت قراردارد. قرار است این سریال در زمان نامشخصی در سال ۲۰۲۴ از این سرویس استریم تقدیم طرفداران شود.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه فیلم و سینما را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

منبع: THR

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تریلر دومین انیمیشن گارفیلد منتشر شد

اشتراک گذاری:

2 thoughts on “زمان اکران فیلم Batman 2 عقب افتاد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: