تریلر جدید MotoGP 24 منتشر شد

استودیوی بازی سازی Milestone تریلر جدید MotoGP 24 را منتشر کرد. این استودیو با پخش این تریلر تاریخ انتشار این بازی را اعلام کرد.

استودیوی بازی سازی Milestone جدیدترین نسخه از سری بازی موتورسواری MotoGP را به‌زودی عرضه خواهد کرد. طبق تریلر پخش شده جدید، بازی MotoGP 24 در تاریخ ۲ می ۲۰۲۴ (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

بازی MotoGP 24 محتوای تازه‌ای در قالب Riders Market و Stewards را ارائه خواهد داد. بخش اول امکاناتی بی‌پایان برای موتورسواران فراهم خواهد کرد تا به‌راحتی به تیم‌های دیگر منتقل شوند و در هرفصل فهرست‌های جدیدی از مسابقه‌دهنگان را ببینیم.

تیم سازنده بازی برای این بخش نقشی پررنگ برای رسانه‌های اجتماعی ایجاد کرده است؛ به‌صورتی‌که هر لایک یا نظر درباره اخبار می‌تواند به شایعه‌ها پیرامون انتقال موتورسواران دامن بزند.

ازطرفی حالت Stewards برای کنترل و نظارت روی رقابت‌ها و رویدادها خواهد بود؛ به‌طوری‌که بسته‌به عملکرد بازیکن و هوش مصنوعی در رقابت‌ها ممکن است هرکدام انواع هشدار، جریمه‌های دور طولانی، جریمه‌های زمانی و موارد دیگر را دریافت کنند.

این دومحتوای جدید درکنار پویاترین حالت Career در تاریخ سری و یک حالت دشواری تطبیقی که براساس عملکرد بازیکن سطح هوش مصنوعی را تنظیم می‌کند، در جدیدترین نسخه MotoGP عرضه می‌شوند.

دیگر ویژگی‌های بازی MotoGP 24 شامل مسابقات قهرمانی LiveGP به‌صورت آنلاین و چندنفره، سیستم تیونینگ الکترونیکی جدید به‌همراه قابلیت شخصی‌سازی کلاه ایمنی، شماره مسابقه و برچسب‌ها است.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

تماشا از یوتیوب

 

منبع: GamingBolt
 

 
بیشتر بخوانید :
نمرات بازی Super Mario Bros. Wonder منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: