شرکت امبریسر همچنان امتیاز انتشار بازی‌های سری Metro را دارد

شرکت سیبر اینتراکتیو به‌صورت رسمی جدایی خود از گروه امبریسر را تاییدکرده است. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

قابل توجه است که چند استودیو که قبلا تحت مدیریت سیبر اینتراکتیو فعالیت می‌کرده‌اند نیز از شرکت امبریسر جدا خواهند شد. اکنون با‌توجه‌به اینکه استودیو 4A Games، سازنده سری Metro قبلا تحت مدیریت سیبر اینتراکتیو بوده است، معامله اخیر بندی دارد که براساس آن سیبر اینتراکتیو می‌تواند از گزینه خرید دو استودیو 4A Games و Zen، توسعه‌دهنده سری Zen Pinball استفاده نماید.

امبریسر و سیبر اینتراکتیو به دلایل تجاری هنوز قیمتی برای این دو استودیو مشخص نکرده‌اند. اما نکته جالب اینجا است که اگر سیبر اینتراکتیو بخواهد از اختیار خرید 4A Games استفاده کند و آن را به مالکیت خود درآورد، مجوز طولانی‌مدت و حقوق انتشار برای تمام بازی‌های فعلی و آینده سری مترو همچنان در اختیار شرکت PLAION که متعلق به امبریسر است، خواهد بود.

همچنین امبریسر مالکیت پروژه AAA آینده استودیو 4A Games را که احتمالا بازی Metro بعدی باشد حفظ کرده است. درحال‌حاضر مشخص شده بازی Metro Awakening توسط استودیو ورتیگو گیمز در حال توسعه است. این بازی گیم‌پلی تیراندازی اول‌شخص و آخرالزمانی را در قالب تجربه‌ای واقعیت-مجازی برای طرفداران این سری ارائه خواهد داد.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی Astro Bot تبدیل به بهترین بازی ۲۰۲۴ شده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: