بازی No Rest for the Wicked به اتصال دائمی اینترنت نیاز نخواهد داشت

بازی No Rest for the Wicked به اتصال دائمی اینترنت نیاز نخواهد داشت
بازی No Rest for the Wicked به اتصال دائمی اینترنت نیاز نخواهد داشت

به گفته یکی از بنیانگذاران استودیوی بازی سازی Moon، برای تجربه بازی No Rest for the Wicked به‌صورت تک‌نفره نیازی به اتصال دائمی اینترنت نیست. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

مدتی است که آثار مطرحی مانند بازی Suicide Squad: Kill the Justice League و بازی Nightingale به‌دلیل عدم امکان تجربه آفلاین با واکنش‌های منفی روبه‌رو شدند. بااین‌حال استودیوی بازی سازی مون برای آن دسته از افرادی که قصد تجربه بازی No Rest for the Wicked را به‌شکل آفلاین دارند، خبر خوبی دارد.

به تازگی  گنادی کورول، یکی از موسسان استودیوی Moon در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرده است که برای تجربه این بازی اکشن نقش‌آفرینی در حالت تک‌نفره نیازی به اتصال اینترنت وجود ندارد. کورول در این رابطه می‌گوید: «اگرچه بازی Wicked از ابتدا برپایه حالت چندنفره طراحی شده بود، اما ما نخواستیم که بخش آفلاین آن طوری به‌نظر بیاید که اولویت دوم ما بوده است و می‌خواهیم اگر کیفیت اتصال اینترنت بازیکن‌ها زمانی ایده‌آل نباشد، باز هم بتوانند بازی را تجربه کنند.»

نسخه نهایی بازی No Rest for the Wicked در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس / سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد، بااین‌حال فعلا قرار نیست نسخه دسترسی زودهنگام آن در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ازطریق استیم برای کامپیوتر منتشر شود.

این بازی شامل حالت کوآپ نیز می‌شود که از حداکثر چهار بازیکن به‌طور همزمان پشتیبانی می‌کند. همچنین بازی دارای یک بخش بازیکن دربرابر بازیکن است. اطلاعات در مورد این بازی فعلا همین قدر است و احتمالا به‌زودی اخبار جدیدی از آن منتشر می‌شود.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
زمان عرضه Black Myth: Wukong مشخص شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: