انتقاد کارگردان سابق بتلفیلد از شرکت EA

اخیرا مارکوس لتو، کارگردان سابق بازی بتلفیلد بعداز جدایی از شرکت EA از این شرکت انتقاد کرده است.

کارگردان سابق بازی Battlefield بعداز جدایی از شرکت الکترونیک آرتز و تعطیلی استودیو Ridgeline Games، از این شرکت انتقاد کرده است.

مارکوس لتو که یکی از خالقان مجموعه هیلو در استودیو بانجی است، در سال ۲۰۲۱ ریج‌لاین گیمز را در سیاتل زیرنظر الکترونیک آرتز تأسیس کرد. او کارگردان یک بازی بتلفیلد تک‌نفره جدید بود؛ اما ماه گذشته از این استودیو جدا شد و سپس ریج‌لاین کاملا تعطیل شد.

روز جمعه لتو در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «اخیرا زیاد صحبت نکرده‌ام چراکه درباره شرکت الکترونیک آرتز، جدایی اخیرم و رنج افراد زیادی در صنعت گیم از جمله تیم من به‌خاطر اخراج‌های گسترده نظر مثبتی ندارم.»

او همچنین برخی کامنت‌های طرفداران را هم لایک کرده است؛ ازجمله کامنتی که EA را مظهر حرص و طمع می‌داند. رئیس EA Entertainment درجریان اعلام خبر تعدیل نزدیک‌به ۷۰۰ نفر، تعطیلی ریج‌لاین را هم اعلام کرد.

برخی از کارمندان این استودیو به Ripple Effect واقع‌در لس آنجلس منتقل شدند که در مشغول کار روی اثری چندنفره از بتلفیلد است. نظارت‌بر پروژه تک‌نفره بعدی این سری هم به Criterion Games، سازنده Need For Speed منتقل شده است.

میل گفت: «مارکوس لتو شخصا پروژه را ترک کرده است و این تصمیم خودهخ او بوده است. برای اطمینان از ادامه کار، بلافاصله رهبری پروژه سینگل‌پلیر را به کرایتریون منتقل کردیم. درجریان این تغییرات، ریج‌لاین در سیاتل تعطیل می‌شود و برخی اعضایش به ریپل افکت انتقال خواهند یافت. آن‌ها با تیم‌های DICE، ریپل و کرایتریون برای ساخت تجربه بعدی بازی بتلفیلد همکاری می‌کنند.»

 

منبع: VGC

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تریلر جدید بازی Hellblade 2 منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: