منتظر انتشار بازی شاهزاده ایرانی با نام The Rogue Prince of Persia باشید

طرفداران منتظر انتشار بازی شاهزاده ایرانی با نام The Rogue Prince of Persia باشند
طرفداران منتظر انتشار بازی شاهزاده ایرانی با نام The Rogue Prince of Persia باشند

اخیرا” تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ از تاریخ رونمایی بازی The Rogue Prince of Persia پرده برداشته است.

ظاهرا شرکت یوبیسافت بعداز مواجهه بازی Prince of Persia: The Lost Crown با تحسین گسترده منتقدها برای برداشتن گام‌های بعدی در مجموعه شاهزاده ایرانی آماده می‌شود. تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ اخیرا مدعی شده است که شرکت یوبیسافت با همکاری استودیو Evil Empire، سازنده Dead Cells مشغول توسعه بازی The Rogue Prince of Persia است؛ اثری که ظاهرا در زمانی نامعلوم از سال جاری به‌شکل Early Access منتشر می‌شود.

اکنون تام هندرسون جزئیات بیشتری از بازی The Rogue Prince of Persia را افشا کرده است. تام هندرسون مدعی شده است که بازی روگ‌لایت شاهزاده ایرانی در تاریخ 10 آوریل 1403 (۲۲ فروردین ۱۴۰۳) در جریان رویداد Triple-i Initiative معرفی خواهد شد. این رویدادروی آثار مستقل تمرکز دارد و توسعه‌دهنده‌های برجسته دیگری نظیر Mega Crit ،Heart Machine و Poncle نیز در این رویداد حضور دارند.

احتمالا بازی Prince of Persia: The Lost Crown با فاصله کوتاهی بعداز معرفی به‌صورت دسترسی زودهنگام منتشر خواهد شد. تام هندرسون می‌گوید که این بازی در تاریخ 14 مه 2024 (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در فاز Early Access به استیم خواهد آمد.

البته هنوز مشخص نیست که نسخه کامل چه زمانی عرضه خواهد شد و تا چه تاریخی باید برای راه‌یابی بازی به پلتفرم‌های دیگر منتظر ماند. ظاهرا به‌زودی جزئیات بیشتری از بازی منتشر خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم و بازی به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

منبع: GamingBolt
 

 
بیشتر بخوانید :
هیدئو کوجیما علاقه‌‌ای به بازنشستگی ندارد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: