محتوای فصلی بازی Battlefield 2042 به پایان خواهد رسید

محتوای فصلی بازی Battlefield 2042 به پایان خواهد رسید
محتوای فصلی بازی Battlefield 2042 به پایان خواهد رسید

الکترونیک آرتز تایید کرده است محتوای فصلی بازی Battlefield 2042 در فصل هفتم به اتمام خواهد رسید. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

اخیرا بایرون بیدی، مدیرکل مجموعه Battlefield در شرکت EA در یک پست بلاگ درباره این مجموعه صحبت کرده است. او جزئیاتی از آینده آن را با طرفداران به اشتراک گذاشت. این مدیرعامل در بیانیه خود تایید کرد فصل هفتم، آخرین مجموعه از محتوای الحاقی بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ را به‌همراه دارد و پس از آن فصل جدیدی برنامه‌ریزی نشده است.

بیدی در‌این‌باره افزود: «درحالی‌که ما از توسعه فصل‌های بعداز‌عرضه برای بازیکنان Battlefield 2042 لذت بردیم و به آن افتخار می‌کنیم، حالا لازم است که قدم جدیدی رو به آینده برداریم. این به‌این معنا است که فصل هفتم آخرین مجموعه از محتوای اضافی بازی Battlefield 2042 را به‌همراه خواهد داشت.»

باوجوداینکه فصل هفتم در ماه مارس عرضه خواهد شد و آخرین فصل بازی Battlefield 2042 خواهد بود، اما بیدی خاطرنشان کرده است که تیم توسعه همچنان به پشتیبانی از بازی و انتشار به‌روزرسانی‌ها ادامه خواهد داد:

«بعداز پایان فصل هفتم، ما به پشتیبانی از بازی با ارائه انواع چالش‌ها، رویدادها، حالت‌های جدید و ارتقای کیفیت بازی ادامه خواهیم داد. بااین‌وجود عرضه فصل‌های جدید در برنامه آینده جایی ندارند. ما می‌دانیم که این خبر احتمالا ناامیدکننده خواهد بود. با‌این‌وجود ما به کارهای ضروری برای آینده سری فکر کرده‌ایم و دریافتیم که وقت آن رسیده تا منابع و تمرکز خود را به آنچه که در راه است، اختصاص دهیم.»

شرکت الکترونیک آرتز درکنار خبر اتمام فصل‌های Battlefield 2042 اعلام کرده است استودیو Motive، سازنده ریمیک Dead Space و بازی Star Wars: Squadron به تیم‌های سازنده سری بتلفیلد ملحق شده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدئویی به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: insider-gaming

 

 

 
بیشتر بخوانید :
نمرات بازی PAYDAY 3 منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: