بعد از سالها نتظار طرفداران بالاخره شاهد انتشار بازی Splinter Cell Remake خواهند بود. اما احتمالا این بازی استانداردهای مخفی کاری را جابهجا میکند.
ریمیک بازی Splinter Cell را میتوانیم یکی از برجستهترین آثار در دست تولید شرکت یوبیسافت بدانیم که طرفدارهای زیادی برای تجربه آن انتظار میکشند. نظربهاینکه شرکت یوبیسافت، شوکیس Ubisoft Forward را در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۴) برگزار خواهد کرد، این احتمال وجود دارد که تریلر جدیدی از این بازی مورد انتظار به نمایش درآید. همچنین نکته قابل توجهع این است که یکی از افشاگرها جزئیات جدیدی از مکانیکهای مخفیکاری ریمیک بازی اسپلینتر سل را منتشر کرده است.
همانطور که Visceral، یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد، بازی Splinter Cell Remake از بازتابهای پرتویابیشده در گیمپلی مخفیکاری استفاده میکند. با اینکه این فناوری در بسیاری از بازیها مورد استفاده قرار گرفته است، اما ظاهرا” یوبیسافت میخواهد گامهای روبه جلویی را با رهگیری پرتو بردارد. این افشاگر توضیح داد که در این نسخه دشمنان میتوانند گیمرها را ازطریق انعکاس تصویر در پنجرهها، آینهها و موارد دیگر شناسایی کرده و با آنها درگیر شوند.
این موضوع نحوه رویارویی با دشمنان را متحول خواهد کرد و تأثیر محیط بر گیمپلی را افزایش میدهد. با اینکه ریمیک Splinter Cell احتمالا دارای سیستم نشانهگذاری نسخههای قبلی است، رهگیری پرتو میتواند به کمک گیمرها بیاید و آنها را در شناسایی سریعتر دشمنان یاری کند.
مجموعه Splinter Cell در زمره بهترین آثار مخفیکاری قرار میگیرد؛ پسبنابراین جای تعجب ندارد که شاهد نوآوریهایی در گیمپلی ریمیک اسپلینتر سل با بهکارگیری ری-تریسینگ باشیم.
آگهی شغلی یوبیسافت در سال ۲۰۲۲ نشان از ایجاد تغییراتی در داستان بازی Splinter Cell Remake داشت: «از نخستین بازی اسپلینتر سل بهعنوان مبنایی برای بازنویسی و بهروزرسانی داستان برای مخاطبان امروزی استفاده میکنیم. ضمن حفظ ماهیت و درون مایه بازی اصلی به بررسی کاراکترها و جهان میپردازیم تا آنها را منحصربهفرد و باورپذیرتر کنیم. شما بهعنوان نویسنده به تیم روایت داستان میپیوندید و به خلق یک تجربه روایی منسجم و گیرا کمک میکنید.»
ریمیک Splinter Cell با موتور بازیسازی Snowdrop برای پلتفرمهای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس / سری اس و کامپیوتر توسعه مییابد. این نسخه نوید ارائه جلوههای بصری چشمنواز و گیمپلی مخفیکاری بهبودیافته را میدهد. تیم توسعه امیدوار است که تکمیل بازی بدون نیاز به کشتن حتی یک دشمن را امکانپذیر کند. تام هندرسون میگوید که طرفدارها نباید تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ منتظر تجربه این بازی باشند.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.