نینتندو سوییچ 2 ابعاد بزرگ‌تری خواهد داشت

اخیرا شایعاتی درباره کنسول نینتندو سوییچ 2 منتشر شده که از احتمال عدم سازگاری آن با کنترلرهای فعلی جوی کان و برخی مشخصات فنی و ظاهری آن حکایت دارند.

نینتندو هنوز رسما” از نسل جدید کنسول سوییچ رونمایی نکرده است اما کنسول بعدی این شرکت ژاپنی همچنان پای ثابت شایعات و افشای اطلاعات از منابع مختلف است.

گزارشات جدیدی که ازطریق یک وبسایت اسپانیایی به‌نام Vandal منتشر شده که نشان می‌دهد جزئیات جدیدی از مشخصات فنی کنسول نینتندو سوییچ 2 افشا شده و در دسترس کاربران این سایت قرار گرفته است.

این وب‌سایت مدعی است که اطلاعات جدیدی از کنسول نینتندو سوییچ 2 را ازطریق چند شرکت تولید کننده لوازم جانبی آن دریافت کرده است. براین‌ اساس گفته شده که قرار است این کنسول اندازه بزرگ‌تری نسبت به کنسول فعلی نینتندو سوییچ داشته باشد اما نسبت به استیم دک کوچک‌تر خواهد بود. این خبر با ادعایی که قبلا مبنی بر طراحی کنسول سوییچ 2 با یک نمایشگر LCD هشت اینچی منتشر شده بود تطابق دارد. نسخه‌ی فعلی نینتندو سوییج یک نمایشگر 6.2 اینچی دارد و نمایشگر Switch OLED نیز 7 اینچ است.

برطبق گزارشات Vandal، با اینکه فرم فاکتور کنسول نینتندو سوییچ 2 از نظر ماهیت هیبریدی بودن و کنترلرهای قابل جداسازی جوی کان بسیار شبیه به نسخه‌ی قبلی خود خواهد بود، ظاهرا اینبار کنترلرهای جوی کان کمی متفاوت از نسل قبلی خواهند بود.

درواقع به‌جای اینکه این کنترلرها ازطریق یک ریل مخصوص به دستگاه اصلی متصل گردند، نوع اتصال آن‌ها به نینتندو سوییچ 2 به‌صورت مغناطیسی خواهد بود. پس‌بنابراین کنسول نسل بعدی نینتندو با کنترلرهای فعلی جوی کان سازگار ی نخواهد داشت. هرچند همچنان می‌‎توانیم از کنترلر سوییچ پرو برای آن استفاده کنیم. در ادامه‌ی این گزارش نوشته شده است که هنوز مشخص نشده که این کنسول از قابلیت backward compatibility بازی‌ها برخوردار است یا خیر. اما پیش‌تر شایعه شده بود که این امکان هم به‌صورت فیزیکی وهم به‌صورت دیجیتالی قطعا در نینتندو سوییچ 2 فراهم می‌شود.

وب‌سایت Vandal درنهایت مطلب خود را با اشاره به اینکه زمان عرضه‌ی Switch 2 برای اوایل سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است، جمع‌بندی می‌کند. به‌نظرمی‌رسد که هم‌اکنون سخت‌افزار کنسول آماده‌ی عرضه لاسد و تنها چیزی که نینتندو را منتظر نگه داشته است، آماده شدن تعداد بازی‌های کافی باکیفیت مناسب برای زمان عرضه‌ی کنسول است.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
زمان عرضه کنسول بعدی ایکس باکس افشا شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: