تاریخ معرفی بازی Gears 6 فاش شد

به‌تازگی لیام مکینتایر، بازیگر شخصیت جی‌دی فنیکس مدعی شده است که اطلاعات جدیدی از بازی Gears 6 در تابستان سال جاری منتشر می‌شود. و به‌زودی شاهد اطلاعات بسیاری از این بازی خواهیم بود.

بعد از گذشت مدت پنج سال از عرضه بازی Gears 5، طرفداران این مجموعه همچنان منتظر معرفی نسخه بعدی بازی هستند. آن‌ها از زمان شروع همکاری شرکت مایکروسافت و استودیوی کوالیشن، برای عرضه Gears 6 لحظه‌شماری می‌کردند. حالا ظاهرا زمان زیادی تا رونمایی رسمی از نسخه جدید Gears باقی نمانده است.

لیام مکینتایر، بازیگر جی‌دی فنیکس (که شخصیت اصلی Gears 4 و شخصیت فرعی در Gears 5 بود) در توییتی جدید مدعی شده است که بازی گیرز ۶ در تابستان سال جاری  معرفی خواهد شد. یکی از طرفداران از لیام در مورد مرگ این شخصیت در نسخه پنجم بازی پرسید؛ چراکه مرگ جی‌دی فنیکس می‌تواند با مرگ Del جایگزین شود، اما مشخص نیست که کدام‌ یک از این سرنوشت‌ها به نسخه بعدی گیرز راه خواهد یافت. او در پاسخ به این پرسش گفت که «هیچ اطلاعاتی از این موضوع ندارد»، اما در ادامه تأکید کرد که استودیو کوالیشن در کنار مایکروسافت «در ماه ژوئن اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار خواهند داد.»

قبل‌تر اعلام شده بود که نسخه بعدی مجموعه Gears در رویداد Xbox Games Showcase در تاریخ ۲۰ خرداد (۹ ژوئن) معرفی خواهد شد و این موضوع با ادعای لیام مکینتایر مطابقت دارد. با در نظر داشتن موارد یادشده و فاصله زمانی از عرضه نسخه پنجم بازی، می‌توان انتظار داشت که از Gears 6 در تابستان سال جاری رونمایی شود. همچنین بر اساس شایعات منتشر شده نسخه ششم بازی گیرز همانند نسخه‌ پیشین دارای مناطق نیمه جهان-باز خواهد بود و محیط‌های به‌‌مراتب بزرگ‌تری را برای کاوش در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
منتظر انتشار بازی God of War Ragnarok برای پی‌سی باشید

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: