به‌زودی تاریخ انتشار و پلتفرم‌های ریمیک بازی سایلنت هیل 2 اعلام خواهد شد

مدیر عامل Bloober Team در یک کنفرانس پس از گزارش سالانه سالانه گروه برای سال 2023 در توییتر اطلاعات جدیدی از ریمیک بازی سایلنت هیل 2 در اختیار کاربران قرار داده است.

مدیر عامل Bloober Team اشاره کرده است که تیم “در مراحل نهایی کار” بر روی بازسازی ریمیک سایلنت هیل 2 است. بنابراین انتظار می‌رود به‌زودی تاریخ انتشار و پلتفرم‌هایی که این بازی برای آن‌ها منتشر خواهد شد اعلام شود.

طبق آنچه که Babieno Team اعلام کرده و همچنین جف گروب از سایت Giant Bomb گزارش داده است سونی قصد دارد این ریمیک را در سال جاری منتشر کند. پس‌بنابراین با توجه به پوسترهایی که در اوایل این ماه در GameStop دیده می‌شود احتمالا ماه جاری بهترین تاریخ برای اعلام زمان دقیق انتشار بازی Silent Hill 2 Remake خواهد بود.

باید برای اطلاع از جزئیات بیشتر فعلا منتظر ماند. در حال حاضر تنها می‌دانیم که این ریمیک برای پلی استیشن 5 و پی‌سی عرضه خواهد شد. بااین‌وجود امکان انتشار این عنوان برای سایر پلتفرم‌ها وجود دارد. بعداز انتشار تصویر بازسازی شده شخصیت اصلی بازی، یعنی جیمز ساندرلند، این عنوان بازخوردهای مثبتی از سوی طرفداران دریافت کرد.

 

 

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
کانتر ۲ در استیم نقدهای منفی دریافت کرد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: