آیا اد و لورن وارنر در فیلم آنابل ۴ حضور خواهند داشت

آیا اد و لورن وارنر در فیلم آنابل ۴ حضور خواهند داشت
Annabelle Movies

کانال یوتیوب Foxstar Media، اخیرا یک تیزر دو دقیقه‌ای از فیلم Annabelle 4 منتشر کرده است. در ادامه اخبار فیلم و سینما با گیماتک همراه باشید.

کانال یوتیوب Foxstar Media، که به خاطر انتشار تریلرهای ساخته شده توسط طرفداران فیلم‌های مختلف که در آینده منتشر می‌شوندشهرت دارد، به تازگی یک تیزر دو دقیقه‌ای از فیلم آنابل ۴ منتشر کرده است. تا به این لحظه تعداد بازدیدهای تیزر مذکور به بیش‌تر از ۳۶ هزار بازدید رسیده است. توضیحات این تیزر نشان می‌دهد که این فیلم در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

البته تریلر منتشر شده که از فیلم‌های جهان ترسناک Conjuring (احضار) استفاده می‌کند، یک تیزر تقلبی است. در این تریلر، پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا به عنوان اد و لورین وارن حضور دارند. اما نکته قابل توجه و مهم این است که هخنوز اخباری مبنی بر ساخت فیلم آنابل ۴ منتشر نشده و ظاهرا این فیلم هنوز در دست ساخت قرار نگرفته است.  بنابراین نمی‌تواند در سال ۲۰۲۵ منتشر شود.

اگرچه که تایید شده است پاتریک ویلسون و وِرا فارمیگا در فیلم The Conjuring: Last Rites حضور خواهند داشت اما هنوز تاریخ اکرانی برای آخرین قسمت از مجموعه سری کانجرینگ مشخص نشده است. به‌علاوه‌که  فیلم The Conjuring: Last Rites آخرین فیلم در این سری و آخرین باری خواهد بود که ما اد و لورین را می‌بینیم.

بنابراین نباید انتظار داشت که یک فیلم دیگر از آنابل با بازی ویلسون و فارمیگا منتشر شود اما یک سریال تلویزیونی از مجموعه Conjuring در دست ساخت قرار دارد که در جهان این سری فیلم منتشر خواهد شد شاید آنابل در این سریال حضور کم رنگی داشته باشد یا به آن ارجاع داده شود. اما بعید به‌نظرمی‌رسد، این سریال دنباله آنابل و یا ادامه‌ای برای مجموعه The Nunباشد.

ساخت فیلم ترسناک آنابل که نخستین بار با ساخت نخستین قسمت احضار کلید خورد، به نوعی پیش درآمدی نیز برای مجموعه Conjuring محسوب می‌شود. قسمت اول مجموعه که با کارگردانی جیمز وان ساخته شده با استقبال طرفداران و منتقدین روبرو گردید. اما قسمت سوم مجموعه نتوانست آنطور که باید به موفقیت دست یابد.

 

منبع: Comingsoon

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
مارول در مورد فیلم ددپول و ولورین شایعات دروغین منتشر کرده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: