در تریلر جدید فیلم بتمن در The Dark Knight Returns کریستین بیل باز خواهد گشت

بدون‌شک یکی از بهترین فیلم‌های ساخته شده از بتمن، سه‌گانه ساخته شد توسط کریستوفر نولان است. به‌تازگی نیز تریلری جدید از فیلم The Dark Knight Returns منتشر شده است که نشان از بازسازی مجدد این فیلم دارد.

به‌تازگی تریلر تازه‌ای از نسخه جدید فیلم The Dark Knight Returns در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است که در آن شاهد بازگشت کریسستین بیل در نقش بتمن هستیم. این تریلر باعث شده تا بسیار از طرفداران و علاقمندان به فیلم‌های Batman باور کنند که قرار است بیل برای ایفای نقش بتمن بازگردد. اما متاسفانه قرار نیست تا این اتفاق روی دهد. چراکه این تریلر منتشر شده به‌وسیله هوش مصنوعی ساخته شده است.

در این تریلر جعلی که تاکنون بیش‌از  یک میلیون بازدید داشته است شاهد بازگشت کریستین بیل در نقش بتمن هستیم. آمار بازدید این تریلر نشان می‌دهد که طرفداران شخصیت Batman و مجموعه فیلم‌های دی سی استودیو چقدر به بازگشت بیل و ساخت یک قسمت جدید توسط نولان علاقمند هستند.

قابل توجه است که این تریلر توسط کانال یوتیوب KH Studio در تاریخ 28 اوریل 2024 منتشر شده است. همچنین این تریلر شامل فیلم های قدیمی از سه گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان و بتمن در مقابل سوپرمن: سحر عدالت زک اسنایدر است. همچنین گری اولدمن را با استفاده از سکانس‌های فیلم‌های قدیمی‌تر باز می‌گرداند.

مهمتر از همه، از هوش مصنوعی برای بازسازی بتمن کریستین بیل در یک صحنه استفاده شده است. در تریلر، بروس وین از ماسکگ سیاه استفاده می‌کند که تصاویر آن از فیلم DCEU Birds of Prey، که درآن ایوان مک گرگور ایفای نقش کرده است برداشته شده است. می‌توانید این تریلر را از زیر تماشا کنید:

تماشای تریلر

همانطور که گفته شد، طرفداران بسیار علاقمند هستند که این تریلر واقعه‌ای باشد و واقعا” شوالیه تاریکی با کریستین بیل بازگردد. اما DC استودیو هیچ برنامه‌ای برای ادامه بتمن نولان در نظر نگرفته است. به‌هرحال آنطورکه گفته می‌شود نولان بعد از فیلم اوپنهایمر مشغول ساخت فیلم زندانی است و بیل نیزدر مشغول ایفای نقش در یلم عروس است که در سال 2025 منتشر خواهد شد.

درحال‌حاضر دو فیلم بتمن دیگر در حال توسعه هستند اولین آن‌ها فیلم بتمن 2 مت ریوز است. این فیلم بازگشت بتمن رابرت پتینسون را تحت پرچم الس‌ورلدز دی‌سی به نمایش می‌گذارد و برای اکران در سال 2026 برنامه‌ریزی شده است.

دومین فیلم بتمن، با عنوان شجاع و جسور، توسط استودیوهای DC، جیمز گان و پیتر سافران تولید خواهند شد در جهان DCU جیمز گان قرار دارد.  بعداز فیلمی که قرار است به‌‌زودی از جهان دی‌سی منتشر شود فیلم بعدی جیمز گان و DCU در مورد سوپرمن خواهد بود. 

 

منبع: Comingsoon

 

 

 
بیشتر بخوانید :
جیمز گان درمورد شایعات فیلم سوپرمن صحبت کرد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: