فیلم برداری فصل دوم سریال ونزدی آغاز شد

فیلم بردار یفصل دوم سریال ونزدی آغاز شد و این خبر را نتفلیکس با انتشار تصویری از جنا اورتگا و تیزری از شروع مراحل فیلم‌برداری تایید کرد.

نتفلیکس با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال ونزدی خبر داد. قابل ذکر است است که حضور ۱۲ بازیگر جدید در فصل دوم سریال Wednesday تایید شده است. ازجمله این بازیگران شامل استیو بوشمی، تندی نیوتون، بیلی پایپر، نوآ تیلور، ایوی تمپلتون، اوون پینتر، جوانا لاملی، کریستوفر لوید، فرانسیس اوکانر، هالی جوئل آزمنت، هتر ماتارازو و جوناس سوتامو می‌شوند. همچنین بازگشت جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز قبلا” تایید شده بود.

 

مراحل فیلم‌برداری فصل دوم سریال ونزدی آغاز شد

نتفلیکس به تازگی با انتشار یک تیزر از فصل دوم سریال Wednesday آغاز مراحل فیلم‌برداری را رسما اعلام کرده است. می‌توانید تیزر منتشر شده را در پایین تماشا نمایید:

این تیزر تایید می‌کند که تیم برتون، کارگردان ۴ قسمت اول فصل اول سریال ونزدی برای کارگردانی در فصل دوم بازگشته است و حداقل او کارگردانی قسمت اول فصل دوم این سریال را بر عهده دارد. اما هنوز تعداد قسمت‌هایی که قرار است برتون آن را کارگردانی کند، مشخص نشده است. همچنین آلفرد گاف و مایلز میلار، سازندگان و شورانرهای این سریال برای ساخت فصل دوم سریال ونزدی بازگشته‌اند.

 

جنا اورتگا در فل دوم سریال ونزدی

 

طبق انتظارات و گزارشات احتمالا فصل دوم سریال Wednesday  قرار است در 8 قسمت تولید شود و تاریخ احتمالی پخش آن در سال 2025 از شبکه نتفلیکس خواهد بود.نظر شما در این خصوص چیست؟

شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه فیلم و سریال را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه فیلم‌های سینمایی و سریال به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: GameSpot

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سریال Alien تا سال ۲۰۲۵ پخش نخواهد شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: