تریلر فصل سوم سریال From منتشر شد

به‌تازگی شبکه MGM پلاس اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال ترسناک From را منتشر کرده است. این تریلر زمان حدودی پخش آن را تایید می‌کند. با گیماتک همراه باشید.

اخیرا شبکه MGM پلاس اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال ترسناک From را منتشر کرده است که در طول آن شاهد تصاویری از اتفاقاتی هستیم که قرار است در این فصل جدید رخ دهند. در این تریلر می‌بینیم که بوید استیونز توسط گروهی به یک تیرک چوبی بسته شده است و وحشت‌زده دربرابر یک عروسک مرموز و ترسناک قرار گرفته است. به‌نظرمی‌رسد که بوید شاهد کشته‌شدن یک فرد به شکل بسیار دلخراش و تلخی است. قرار است فصل سوم سریال From در پاییز امسال از شبکه MGM پلاس پخش شود و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

سریال From، داستان بوید استیونز و خانواده‌اش را روایت می‌کند که وارد شهری مرموز در مرکز آمریکا شده‌اند. آن‌ها با اتفاقات هولناک و وحشتناکی روبرو می‌شوند. هرکسی وارد این شهر مرموز می‌شود دیگر نمی‌تواند از آن خارج شود. و سعی می‌کنند که از شهر فرار کنند؛ اما بعداز گذشت مدتی متوجه می‌شوند که هیچ راهی برای خروج از این شهر وجود ندارد و شهر تا ابد به عذاب دادن تمامی ساکنانش ادامه می‌دهد.

هارولد پرینو، دیوید آلپی، شان ماجومدر، الیزابت ساندرز، کاتالینا ساندینو مورنو، ایون بیلی، ریکی هی، کلوئی ون لندشوت، اسکات مک‌کورد، پگاه غفوری و آوری کنراد از جمله بازیگرانی هستند که در سریال From به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جان گریفین وظیفه کارگردانی و ساخت این سریال ترسناک و هیجان انگیز را بر عهده دارد. گروهی از تهیه‌کنندگان سریال Lost (گمشده)، از جمله جک بندر و جف پینکنر نیز در گروه تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر هستند. انتظار می‌رود فصل سوم سریال From مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید شود.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه فیلم و سریال را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه فیلم‌های سینمایی و سریال به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: Comingsoon

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تاریخ شروع فیلم‌برداری Peaky Blinders اعلام شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: