زمان انتشار تریلر گیم‌پلی نسخه جدید بازی Assassins Creed لو رفت

به‌نظرمی‌رسد که طرفداران سری بازی‌های Assassins Creed به‌زودی شاهد انتشار اخبار جدیدی از گیم‌پلی نسخه جدید این بازی خواهد بود، چراکه احتمالا شرکت یوبیسافت طی رویداد Ubisoft Forward قصد رونمایی از بازی Assassin’s Creed Red را دارد. با گیماتک همراه باشید.

طبق گزارش اخیر رسانه اینسایدر گیمینگ، شرکت یوبیسافت قصد دارد تا از گیم‌پلی نسخه جدید سری بازی اساسین کرید با نامه Assassins Creed Red در رویداد Ubisoft Forward پیش‌رو رونمایی کند. ظاهرا محتواسازان و اعضای رسانه‌های مختلف قادر خواهند بود تا در رویداد Summer Game Fest بازی‌های مختلفی را تجربه نمایند. آن‌ها بعداز برداشته‌شدن محدودیت در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) می‌‌توانند پیش‌نمایش‌های خود را منتشر کنند تا طرفداران این مجموعه اطلاعات بیشتری از این بازی به‌دست آورند.

البته دقیقا معلوم نیست که آیا بازی “اساسین کرید رد” همانند آثار قبلی، پیش از رویداد یوبیسافت معرفی می‌شود یا خیر؛ شرایطی که در ابتدا تریلر سینمایی بازی برای نمایش نام رسمی و تاریخ عرضه تقریبی پخش می‌شود و سپس از اطلاعات بیشتر آن طی یوبیسافت فوروارد پرده برداشته خواهد شد. رویداد Ubisoft Forward در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) برگزار می‌شود.

طبق گزارشات بازی Assassins Creed Red دارای دو شخصیت اصلی مرد و زن است. یک سامورایی با نام Yasuke (که به‌صورت حقیقی در قرن ۱۵ زندگی می‌کرد) و یک قاتل زن با نام Naoe. علاوه‌بر پروژه Red، سری بازی اساسینز کرید شامل Assassin’s Creed Infinity نیز خواهد شد؛ پروژه‌ای که مرکز اصلی تمام دانش‌های این مجموعه است و داستان آن در «عصر مدرن» در جریان است.

ظاهرا در توسعه بازی، از یک موتور بازی‌سازی با نام Anvil Pipeline استفاده شده است. گفته‌ شده که این موتور گرافیکی جدید همه بخش‌های بازی مانند سیستم پارکور، آب‌وهوای متغیر و بسیاری دیگر را به‌طور کامل تغییر خواهد داد. همچنین گفته شده که نورپردازی و جلوه‌های بصری بازی نیز بهبود یافته است.

احتمالا نسخه بعدی سری Assassins Creed در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد. گفته شده این نسخه با نام Hexe شناخته می‌شود؛ اثری که تنها یک شخصیت اصلی زن (پس از شخصیت اصلی زن در بازی Assassins Creed Chronicles: China) با نام السا خواهد داشت.

همچنین پروژه‌های دیگر شرکت یوبیسافت شامل Obsidian (که نسخه ریمیک Black Flag است)، Nebula (اثری که در هند، امپراطوری ازتک و مدیترانه در جریان است)، Raid (بازی رایگان چهارنفره که به‌صورت PvE خواهد بود)، Echoes (اثری چند نفره) و یک نسخه ریمیک دیگر Assassins Creed می‌شود که تا پایان سال ۲۰۳۰ عرضه خواهند شد. بااین‌وجود اطلاعات اعلام شده را به‌طور دقیق نمی‌توان تایید کرد و باید منتظر انتشار اخبار بیشتر از سری اساسین کرید بود.

احتمالا بازی جدید سری Assassins Creed برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز و کامپیوتر عرضه شود.

منبع: insider-gaming
 

 
بیشتر بخوانید :
تماشای گیم‌پلی Prince of Persia: The Lost Crown با دوبله فارسی

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: