تصاویر جدیدی از ددپول منتشر شد

رسانه Entertainment Weekly تصویری اختصاصی از فیلم ددپول 3 منتشر کرده است. با گیماتک همراه باشید.

در تصویر جدید منتشر شده از فیلم Deadpool and Wolverine، تصویر ددپول و ولورین را در TVA می‌بینیم و شاهد در دست داشتن شیء عجیب و نامشخصی در دستان ددپول هستیم. به درستی مشخص نیست که چه چیزی در دست ددپول قراردارد شاید یک فلاپی دیسک باشد. 

 

تصاویر جدید از فیلم Deadpool and Wolverine

 

در مصاحبه EW با سازندگان مشخص شد داستان Deadpool 3، ماجرایی متفاوتی را قبل از ورود شخصیت ولورین به پروژه روایت می‌کرد. شان لوی کارگردان فیلم گفته است بیشتر ایده‌های آن‌ها ادامه‌دهنده دو فیلم قبلی ددپول بود اما بعداز تماس هیو جکمن به رایان رینولدز، همه چیز به‌طرز غیرقابل تصوری تغییر کرد و از همان روز، داستان اولیه مشخص شد. همچنین لوی درباره حضور شخصیت‌های غافلگیرکننده هم تأکید کرد آن‌ها با فهرست آرزوها کار را شروع نکردند و در ادامه گفت:

 «از روز اول طراحی داستان، اجازه دادیم نوع قصه برای ما تعیین کند قرار است چه کاراکترهایی در فیلم داشته باشیم نه برعکس. به‌طور مثال بازگشت شخصیت پایرو، نتیجه همین رویکرد است و تقریبا در مورد همه شخصیت‌هایی که در فیلم خواهیم دید این موضوع صدق می‌کند.»

همچنین EW توضیحات جدیدی از خلاصه داستان فیلم ددپول و ولورین منتشر کرده است که براساس آن، وید ویلسون در ابتدای فیلم بنابر دلایلی، لباس و سلاح‌های ددپول را کنار گذاشته است و آماده زندگی ساده‌ای می‌شود اما پس از اینکه ماموران TVA او را از واقعیتی که زندگی می‌کرد بیرون بردند، متوجه می‌شود هنوز به‌عنوان ددپول هدف بزرگ‌تری برای انجام دادن دارد.

رسانه امپایر نیز تصویر جدیدی از اين فیلم به اشتراک گذاشته است که در نمایی نزدیک ددپول و داگپول را نشان می‌دهد. رایان رینولدز می‌گوید نام واقعی داگپول، پگی است و او برنده جایزه مسابقات زشت‌ترین سگ در بریتانیا شده است.

 

تصویر ددپول و داگ پول

 

شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool and Wolverine را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

فیلم ددپول و ولورین برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده و نخستین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال است.

 

 

منبع:  Collider – EW      زومجی

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تصاویر جدید پشت صحنه فیلم Deadpool 3 شایعات این فیلم را تایید می‌کند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: