حملات متعدد DDoS به سرورهای بازی Final Fantasy 14 دردسرساز شد

رسانه IGN گزارش داد، سرورهای بازی فاینال فانتزی ۱۴ در سراسر جهان تحت حملات DDoS قرار گرفته‌اند و اسکوئر انیکس در حال کار روی راه حلی برای حل این مشکل است. با گیماتک همراه باشید.

حملات متععد DDoS به سرورهای Final Fantasy 14 در سراسر جهان به معنی آن است که در حال حاضر کسی نمی‌تواند لین بازی MMORPG را تجربه نماید. شرکت اسکوئر انیکس مشغول پیدا کردن مشکل اصلی و در حال تحقیق ایردات فنی سرورهای بازی است. حملات DDoS می‌تواند روی محتوای در حال توسعه فاینال فانتزی ۱۴ تاثیر بگذارد.

اخیرا” کارگردان Final Fantasy 14 گفته بود به‌روزرسانی بعدی این بازی، جلوه‌های بصری آن را بهبود می‌بخشد. این گفته کارگردان بازی به دلیل انتقادات طرفداران از پایین بودن سطح گرافیک این اثر، به‌خصوص مدل شخصیت‌های آن بود. اکنون با حملات اخیر به سرورهای بازی سرنوشت این بسته الحاقی مشخص نیست.

قرار است Final Fantasy 14: Dawntrail در تاریخ ۱۲ تیر ۱۴۰۳ (۲ جولای) تقدیم طرفداران شود که یک نژاد جدید به بازی اضافه می‌کند، سقف لول را از ۹۰ به ۱۰۰ افزایش می‌دهد و قاره جدیدی را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد. 

هم‌اکنون بازی Final Fantasy 14 روی پلی استیشن، ایکس باکس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

منبع: ign
 

 
بیشتر بخوانید :
در انحصار بودن Indiana Jones از نظر مالی و استراتژیک برای دیزنی معنا دارد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: