پوستر انیمیشن جدید گارفیلد؛ طرفداران را هیجان‌زده کرده است

به‌تازگی پوستر و تریلر انیمیشن جدید گارفیلد منتشر شده است که باعث خوشحالی طرفداران این مجموعه شده است.

به‌تازگی کلیپ و پوستر جدیدی از انیمیشن کمدی ماجراجویانه The Garfield Movie پخش شده است. در تریلر تازه منتشر شده Garfield و پدرش را می‌بینیم که می‌خواهند سوار قطاری در حال حرکت شوند. شرکت سونی پیکچرز انیمیشن گارفیلد را در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) اکران خواهد کرد.

پوستر انیمیشن گارفیلد

در خلاصه داستان انیمیشن Garfield که قرار است با نام The Garfield Movie منتشر شود می‌خوانیم: «گارفیلد، گربه مشهور و عاشق لازانیا در آستانه شروع یک ماجراجویی دیوانه‌وار در فضای باز است! گارفیلد پس از دیداری غیرمنتظره با پدرش مجبور می‌شود که از زندگی پرناز و نعمت و مرفح خود دست بکشد و به‌همراه اودی برای انجام یک سرقت بامزه و پرمخاطره به ویک ملحق شوند.»

کریس پرت، ساموئل ال. جکسون، هانا وادینگهام، وینگ ریمز، نیکلاس هولت، سسیلی استرانگ، هاروی گی‌ین، برت گلدشتاین، بوئن ینگ، اسنوپ داگ و جانل جیمز از صداپیشه‌های انیمیشن گارفیلد به‌شمار می‌آیند. مارک دیندال وظیفه کارگردانی و پل ای. کاپلان، مارک تورگوو و دیوید رینولدز وظیفه نگارش فیلم‌نامه انیمیشن The Garfield Movie را برعهده داشتند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه فیلم‌های سینمایی و انیمیشن را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه انیمیشن و فیلم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع:  Twitter: Garfield Movie

 

 

 
بیشتر بخوانید :
نویسنده Toy Story 3 از پایان متفاوت این انیمیشن گفت

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: