شرکت تیک-تو اینتراکتیو کارمندان Private Division را اخراج کرد

شرکت Take-Two Interactive ناشر بازی Grand Theft Auto 6 به فهرست شرکت‌هایی اضافه َده است که تعداد زیادی از کارمندان خود را اخراج کرده است.

 

 

شرکت تیک-تو اینتراکتیو ۵ درصد از کارمندان Private Division (نزدیک ۶۰۰ نفر) را برای کاهش هزینه‌ها برکنار کرده است. گفته می‌شود چند پروژه هم لغو شده و متاسفانه به‌نظر می‌رسد که یکی از شرکت‌های ناشر زیرمجموعه این شرکت با تعدیل نیروی زیادی رو‌به‌رو شده است.

گزارش‌های منتشر شده اخیر حاکی از تعطیلی دو استودیو Roll7، سازنده OlliOlli و Rollerdome و Intercept Games، سازنده Kerbal Space Program 2 بعداز تغییرات تیک-تو بودند. بلومبرگ گزارش داده است که Private Division تحت تاثیر این تعدیل قرار گرفته و اکنون این گزارش توسط رسانه گیم اینداستری هم تایید شده است. ظاهرا بیشتر اعضای پرایوت دیویژن در دفاتر سیاتل، نیویورک، لاس وگاس و مونیخ اخراج شده‌اند. مشخص نیست که این تصمیم چه تاثیری بر برنامه‌های آینده این ناشر خواهد داشت.

شرکت تیک-تو اینتراکتیو در بیانیه‌ای اظهار داشت: «تیک-تو در تاریخ ۲۸ فروردین (۱۶ آوریل) و برای تعیین کارایی کسب‌وکار خود و افزایش حاشیه درآمد در حین تلاش برای سرمایه‌گذاری از برنامه کاهش هزینه رونمایی کرد. درنتیجه این شرکت در حال بهینه‌سازی تولیدات خود است و چندین پروژه در دست توسعه لغو شده‌اند. ساختار سازمانی شرکت هم ساده‌تر شده است که تعداد کارمندان را کاهش می‌دهد و نیاز به استخدام در آینده کمتر می‌شود. این شرکت جزئیات بیشتری از این برنامه ارائه نخواهد کرد.

در تاریخ ۳۰ فروردین (۱۸ آوریل)، پرایوت دیویژن بازی No Rest for the Wicked استودیو Moon را با موفقیت عرضه کرد. این ناشر همچنان برای Kerbal Space Program 2 به‌روزرسانی‌هایی ارائه خواهد کرد و قصد انتشار بازی Tales of the Shire: A Lord of the Rings Game استودیو Weta Workshop را هم در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ دارد.»

علاوه‌براین شرکت پرایوت دیویژن در حال ساخت چندین بازی دیگر با همکاری استودیوهای خارجی مثل Bloober Team و Game Freak می‌باشد.

 

 

منبع: GamingBolt                     زومجی

 

 

 
بیشتر بخوانید :
از پاداش‌ پیش‌خرید Rise of the Ronin رونمایی شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: