استودیوی رمدی بازی شوتر Project Kestrel را کنسل کرد

استودیوی بازی سازی رمدی، اعلام کرد یکی از بازی‌های در دست توسعه خود با نام Project Kestrel را کنسل کرده است.

سازنده بازی‌هایی همچون Alan Wake 2 و Control، اعلام کرد که یکی از بازی‌های در دست ساختش با نام Project Kestrel کنسل شده است. این استودیو دلیل این تصمیم را تمرکز روی توسعه سایر بازی‌های خود اعلام کرد.

باوجوداینکه هیچگاه اطلاعات چندان زیادی از بازی شوتر چند-نفره Project Kestrel منتشر نشده است، اما می‌دانیم که این بازی ابتدا با نام Project Vanguard در دست توسعه بوده و همچنین قرار بوده که به‌صورت رایگان عرضه شود که بعد از مدتی به یک بازی پولی و کو-آپ با نام Project Kestrel تبدیل شد.

این بازی، که نیمی از بودجه‌اش توسط کمپانی تنسنت تامین شده بود، هیچگاه از مراحل ابتدایی توسعه جلوتر نرفت و در نهایت رمدی با یک بیانیه تایید کرد که ساخت این بازی به‌طور کل لغو شده است. علی‌رغم لغو شدن این پروژه، رمدی اعلام کرد که هیچ تعدیل نیرویی انجام نخواهد شد و اعضای تیم Project Kestrel به پروژه‌های دیگر منتقل می‌شوند. بااین‌وجود ظاهرا این استودیو قصد دارد تا تعداد استخدامی‌های خود را کاهش دهد.

مدیرعامل رمدی یعنی تِرو ویرتالا در یک بیانیه گفت:

پروژه Kestrel در ابتدا امیدوارکننده بود، اما همچنان در مراحل اولیه توسعه باقی مانده بود. سایر پروژه‌های ما پیشرفت خوبی داشته‌اند و در حال ورود به مراحل بعدی توسعه هستند. افزایش تمرکز روی آن‌ها برای ما مزایای زیادی دارد. ما می‌توانیم توسعه‌دهندگان با استعداد Kestrel را به این پروژه‌ها منتقل کنیم و بسیاری از بخش‌های پشتیبانی ما تمرکز بیشتری روی عملیاتشان پیدا خواهند کرد.

این راه دیگریست تا مطمئن شویم پروژه‌های ما به خوبی جلو می‌روند. من می‌خواهم از تیم توسعه Kestrel تشکر کنم. با این که برای صلاح رمدی تصمیم به لغو این پروژه گرفتیم، کار تیم ما خوب بود و درس‌های ارزشمندی به ما داد. همچنین می‌خواهم از تنسنت برای همکاری‌شان تشکر کنم. آن‌ها بسیار حرفه‌ای و حمایتگر بوده‌اند.

در حال حاضر رمدی مشغول کار بر روی بازی Control 2 و همچنین بازسازی دو نسخه اول Max Payne و یک بازی مرموز در دنیای کنترل به نام Codename Condor می‌باشد. همچنین گفته می‌شود که بازی Alan Wake 2 یک به‌روزرسانی شامل مراحل اضافی دریافت خواهد کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

منبع: Insider Gaming
 

 
بیشتر بخوانید :
نقدها و نمرات The Last of Us Part 2 Remastered منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: