بازی سونیک با نام Sonic Rumble برای موبایل در راه است

سگا به‌زودی از بازی جدید سونیک برای موبایل با نام Sonic Rumble رونمایی می‌کند.

ماه‌های آتی زمان بسیار خوبی برای طرفداران مجموعه سونیک خواهد بود زیرا آثار زیادی از این خارپشت منتشر خواهد شد. قرار است فیلم سونیک خارپشت 3 و همچنین بازی Sonic X Shadow Generations برای طرفداران سونیک عرضه شود. اما به‌نظرمی‌رسد سگا برنامه‌های دیگری نیز برای خارپشت آبی رنگ خود دارد و قرار است به‌زودی از بازی جدیدی با نام Sonic Rumble رونمایی می‌کند.

یک افشاگر خوش سابقه با نام Midori، در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شد که سگا برای معرفی بازی Sonic Rumble در آینده نزدیک برنامه دارد. این بازی یک اسپین-آف الهام‌گرفته از بازی بتل رویال Fall Guys: Ultimate Knockout استودیوی بازی سازی Mediatonic خواهد بود. گویا این بازی برای انتشار روی موبایل مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

این افشاگر مدعی شده است که شرکت سگا تعدادی دامنه برای این بازی ازجمله Sonicrumble.com، Preview-sonicrumble.sega.com و Sonicrumble.sega.com ثبت کرده است؛ اگرچه که فعلا نمی‌توانیم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. هنوز زمان معرفی بازی Sonic Rumble مشخص نیست و نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر عرضه آن بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
Death Stranding 2 کاراکترهای معرفی‌نشده زیادی دارد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: