تاریخ اکران فیلم ترسناک Five Nights At Freddy’s 2 اعلام شد

تاریخ اکران فیلم Five Nights At Freddy’s 2 اعلام شد و طرفداران این فیلم ترسناک زمستان سال 2025 می‌توانند شاهد اکران این فیلم باشند.

 

 

اقتباس اول از بازی‌های پنج شب با فردی در سال ۲۰۲۳ روی پرده سینما رفت و فیلم Five Nights At Freddy’s 2 نیز در تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۲۵ (۱۴ آذر ۱۴۰۴) اکران خواهد شد. فیلم ترسناک Five Nights At Freddy’s با فروش ۲۹۷ میلیون دلاری خود، یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۲۳ و پر درآمد‌ترین فیلم تاریخ استودیوی Blumhouse به حساب می‌آید.

فروش فوق‌العاده فیلم اول، بودجه بیشتر برای دنباله را توجیه می‌کند، پس‌بنابراین امکان دارد با دنباله‌ای بزرگ‌تر و عظیم‌تر طرف باشیم. اما تامی (Emma Tammi) برای کارگردانی دنباله این فیلم بازخواهد گشت و اسکات کاثورن، خالق Five Nights At Freddy’s، و جیسون بلوم، بنیانگذار Blumhouse، بار دیگر نقش‌ تهیه‌ کننده را بر عهده دارد.

باید اشاره کرد که استودیوی بلوم‌هاوس تاریخ اکران چند فیلم دیگر خود را نیز اعلام کرده است. The Woman in the Yard در تاریخ ۲۸ مارچ ۲۰۲۵ (۸ فروردین ۱۴۰۴)، Drop در تاریخ ۱۱ آپریل ۲۰۲۵ (۲۲ فروردین ۱۴۰۴)، M3GAN 2.0 در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ (۶ تیر ۱۴۰۴) و The Black Phone 2 در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۵ (۲۵ مهر ۱۴۰۴) اکران خواهند شد. 

FNAF 2 تنها اقتباس از بازی‌های ویدئویی برای سال ۲۰۲۵ نخواهد بود و فیلم مورتال کمبت 2 نیز یک دنباله دیگر برای سال آینده است که طرفداران منتظر انتشار آن هستند. 

 

 

منبع: Game Informer

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
برنده Squid Game: The Challenge هنوز جایزه خود را دریافت نکرده

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: