ساخت سریال توم ریدر به صورت رسمی تایید شد

استودیوی MGM شبکه آمازون رسما” به ساخت سریال لایو اکشن توم ریدر (Tomb raider) توسط فیبی والر-بریج چراغ سبز نشان دادند. با گیماتک همراه باشید.

به تازگی شبکه آمازون و استودیو MGM اعلام کردند که سریالی لایو اکشن براساس مجموعه بازی توم ریدر در دست ساخت قرار گرفته است. پیش از این ساخت این سریال افشا شده بود، باوجود این اکنون آمازون به شکل رسمی آغاز ساخت سریال Tomb Raider را تایید کرد تا طرفداران برای تماشای ماجراجویی‌های لارا کرافت در سریالی اقتباسی هیجان زده شوند.

پیش از این آنجلینا جولی و آلیسیا ویکاندر نقش لارا کرافت را در فیلم‌های سینمایی اقتباسی از این بازی، ایفا کرده بودند، اما درحال‌حاضر هنوز بازیگر لارا کرافت در سریال توم ریدر مشخص نشده است. فیبی والر-بریج، سازنده سریال Fleabag و نویسنده فصل اول سریال Killing Eve وظیفه ساخت سریال Tomb Raider را بر عهده خواهد داشت و همچنین به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال نقش دارد. 

در طی سال‌های اخیر شبکه آمازون سرمایه‌گذاری‌های زیادی روی ساخت اقتباس از روی بازی‌های ویدیویی کرده است که با موفقیت سریال فال اوت و همچنین انتشار خبر ساخت سریال Tomb Raider این سرمایه‌گذاری در حال گسترش به‌نظر می‌رسد.

سریال فال‌اوت تاکنون توسط بیش از ۶۵ میلیون بیننده تماشا شده است. آمازون همچنین ساخت سریالی براساس بازی God of War را هم در اختیار دارد، که البته اطلاعات چندان زیادی از آن در دست نیست. از دیگر اقتباس‌های موفق آمازون می‌توان به سریال The Boys، سریال Gen V و انیمیشن Invincible اشاره نمود. اطلاعات زیادی اکنون از داستان و اتفاقات سریال توم ریدر در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که اتفاقات آن در دنیایی مشترک با بازی Tomb Raider جریان داشته باشد که آمازون حقش انتشار آن را نیز در اختیار دارد. پس بنابراین باید منتظر انتشار فیلم‌ها و سریال‌های اقتباسی بیشتر از دنیای ویدئوگیم توسط شبکه آمازون باشیم.

منبع:  TheVerge
 

 
بیشتر بخوانید :
زمان پخش انیمه Dandadan مشخص شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: