ساخت سریال The Last Shah توسط شبکه نتفلیکس تایید شد

به‌گزارش رسانه ورایتی، سریال درام حماسی درباره آخرین شاه ایران، محمدرضا پهلوی، با نام The Last Shah توسط شبکه نتفلیکس در دست ساخت قرار دارد. با گیماتک همراه باشید.

تاکنون فیلم‌های سینمایی بسیار زیادی درمورد شاه و انقلاب ایران ساخته شده است. اکنون در آخرین اخبار سینما و تلویزیون باخبر شدیم که شبکه نتفلیکس قصد ساخت سریالی درمورد آخرین شاه ایران را دارد.
سریال The Last shah با الهام از سریال سریال The Crown شبکه نتفلیکس، چهار دهه از ایران را با آغاز جنگ جهانی دوم، از زمان به پادشاهی رسیدن شاه جوان، محمدرضا پهلوی تا زمان انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ و حادثه گروگان گیری در سفارت آمریکا واقع در تهران را به تصویر خواهد کشید.

این سریال توسط کمپانی Random Access Media در دست ساخت قرار گرفته است و داستان زندگی پهلوی و همسر سومش فرح پهلوی را دنبال خواهد کرد. فرح اغلب با جکی کندی مقایسه می‌شود و قهرمان حقوق زنان و هنر مدرن نام گرفته است. او در سال ۱۹۵۹ با لباس مروارید دوزی شده‌ای از برند دیور با شاه ازدواج کرده بود.

در خلاصه داستان سریال The Last shah می‌خوانیم: 

داستان تراژیک همسر، مادر و ملکه‌ای قهرمان که سعی در نجات همسرش، شاه ایران، خانواده‌اش، سلطنت و کشورش داشت. داستان از نگاه فرح پهلوی روایت می‌شود و تلاشی حماسی برای نجات سلطنت ایران در دنیای مدرن است. شخصیت‌های سریال با روابط شخصی، بحران‌های خانوادگی، مشکلات کاخ، فراز و نشیب‌های مذهبی به همراه وقوع اتقلابی که همه چیز را تغییر داد، در هم تنیده شده‌اند.

گفته شده است که این سریال نقش ایران در سیاست‌های جغرافیایی را نشان خواهد داد. مری رزمارین، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده این اثر، درباره این سریال گفت:

اکثر مردم چیزی درباره قبل انقلاب ۱۹۷۹ و حکومت شاه نمی‌دانند. ایران یکی از کشورهای غرب زده در خاورمیانه بود. این کشور در گذشته یکی از قدرتمندترین متحدین منطقه با ایالت متحده و اسرائیل بوده است.

 

 

منبع: Variety

 

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
حضور دواین جانسون در فیلم لایو اکشن جدید دیزنی تایید شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: