فیلم ددپول و ولورین رکورد بیشترین پیش‌فروش بلیط را شکست

بی‌شک فیلم ددپول 3 مورد انتظار ترین فیلم سینمایی سال جاری از جهان مارول است که در حال حاضر در وضعیت پیش‌فروش بلیط قراردارد. اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم ددپول و ولورین (Deadpool and Wolverine) رکورد جدیدی را در پیش‌فروش بلیت به‌جای گذاشته است.

 

 

پیش‌فروش بلیت‌های فیلم Deadpool and Wolverine از روز دوشنبه این هفته به صورت رسمی آغاز شده است. اکنون طبق آخرین آمار اعلام شده، اولین فیلم با درجه سنی بزرگسال دنیای سینمایی مارول با رکوردشکنی در پیش‌فروش بلیط کار خود را آغاز کرده است.

اخیرا آدام آرون، مدیرعامل سینماهای AMC اعلام کرده است که تاکنون این شرکت به فروش بیش از ۲۰۰ هزار بلیت برای فیلم Deadpool 3 دست یافته است که این یک رکورد به حساب می‌آید. درواقع این فیلم در روز اول پیش‌فروش بلیت بیش از هر فیلم با درجه سنی بزرگسال دیگری توانسته است بلیت فروشی کند.

همچنین فندنگو نیز اعلام کرد که فیلم Deadpool and Wolverine شروع قدرتمندی هم در این وب‌سایت داشته است. هالیوودریپورتر هم گزارش داد که فیلم ددپول و ولورین در اولین روز آغاز پیش‌فروش بلیت‌های خود توانسته است بیش از ۹ میلیون دلار فروش کند. فیلم‌های ددپول پیش از این افتتاحیه ۱۳۲.۴ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۶ و Deadpool 2 افتتاحیه ۱۲۵.۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ را تجربه کرده بودند.

 

پوستر فیلم ددپول 3

 

ظاهرا قرار است فیلم ددپول و ولورین یکی از اولین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ باشد که افتتاحیه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری را تجربه خواهد کرد و انتظار می‌رود افتتاحیه به مراتب بهتری را هم نسبت به دو قسمت اول فیلم ددپول در گیشه داشته تجربه کند. طبق آمار، Deadpool and Wolverine موردانتظارترین فیلم تماشاگران برای تابستان سال ۲۰۲۴ است.

از بازیگران این فیلم می‌توان به رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلردیس ملقب به پایرو اما کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مک‌فادین در ایجنت پارادوکس اشاره کرد.

قرار است ددپول و ورلورین در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) در سینماها اکران شود. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشتند.

 

 

منبع: GameSpot

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سریال The Last of Us رکورددار دانلود غیر قانونی در سال ۲۰۲۳ است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: