بازی Skull and Bones برای یک هفته رایگان می‌شود

اخیرا شعبه سنگاپور شرکت یوبیسافت اعلام کرده است که نسخه رایگان بازی Skull and Bones به‌مدت یک هفته در دسترس بازیکن‌ها قرارمی‌گیرد.

بازی Skull and Bones، فصل دوم محتوای خود می‌شود؛ فصلی که میزبان دوقلوهای Hubac خواهد بود و بازیکن‌ها می‌‌توانند به نیروهای Comagnie Royale بپیوندند. در همین راستا به‌تازگی شعبه کشور سنگاپور یوبیسافت اعلام کرد که نسخه آزمایشی رایگان این بازی در هفته جاری در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

این نسخه آزمایشی از تاریخ ۱۰ خرداد (۳۰ می) تا ۱۷ خرداد (۶ ژوئیه) در دسترس بازیکنان تمامی پلتفرم‌ها قرارمی‌گیرد. نسخه‌ای که پلیرها می‌‌توانند در آن تجربه و میزان پیشرفت شخصیت خود را به بازی اصلی انتقال دهند؛ آن‌ها می‌توانند با خرید بازی، به تمامی آیتم‌ها و درصد تجربه‌ خود در این نسخه دسترسی داشته باشند. امروز پیش‌از آغاز شدن مهلت تجربه رایگان بازی، شرایط فراهم کردن این عنوان برای بازیکن‌هافراهم شده است.

هم‌اکنون بازی Skull and Bones روی پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس / سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس می‌باشد. این اثر باوجود دریافت بودجه‌ای عظیم در روند ساخت، نتوانسته است توجه بازیکن‌های بسیاری را به‌خود جلب کند. یوبیسافت مدعی است که این اثر توانسته به دومین بازی پرمخاطب خود تبدیل گردد. این ادعا درحالی مطرح می‌شود که Skull and Bones نتوانسته است نظر مثبت منتقدین و گیمرها را به خود جلب کند.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
زمان انتشار بازی جدید لاک‌ پشت‌های نینجا مشخص شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: