کاور لو رفته Call of Duty: Black Ops 6 به نسخه Vault Edition اشاره می‌کند

اخیرا لیکرها اطلاعات زیادی را از بازی Black Ops 6 افشا کردند. به تازگی نیز با انتشار کاورهایی از این بازی مورد انتظار، به وجود نسخه‌های Vault Edition و Standard Edition اشاره کرده است. همچنین این لیک اطلاعاتی از Zombie Woods را شامل می‌شود.

این روزها بالاترین حد نسخه دیجیتالی Call of Duty با نام Vault عرضه می‌شود که شامل ست باز شده کامل سلاح‌ها، سطح بالای بتل‌پس‌ها، اسکین‌های انحصاری اپراتور و … است. همچنین یک تصویر هنری تازه از نسخه Vault بازی Black Ops 6 منتشر شده که نشان می‌دهد زامبی‌ها بخش مهمی از محتوای این بازی را تشکیل خواهند داد. تصویری از زامبی فرنک وودز نیز وجود داشت.

همچنین کاور نسخه استاندارد بلک آپس 6 (که تنها شامل بازی اصلی خواهد بود) در این لیک‌ها به چشم می‌خورد. در کنار این موارد، مشخص شد که پارک، ادلر و کلاوس نیز در Black Ops 6 حضور خواهند داشت.

بازی Black Ops 6 از روز عرضه به سرویس گیم‌پس می‌آید و برای کسانی که اشتراک آن را تهیه کرده باشند، به صورت رایگان روی کامپیوتر های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق آنچه که لیکرها ادعا کردند قرار است بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی هم عرضه شود. زیراکه اطلاعات حاکی از آن است که بیش از نیمی از بازیکنان کالاف دیوتی را کاربران کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن  4 تشکیل می‌دهند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: گیماتک    gws

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
طرفداران منتظر نسخه‌ موبایلی بازی الدن رینگ باشند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: