آیا ریمیک بازی Resident Evil Zero برای نینتندو سوییچ ۲ عرضه خواهد شد؟

باوجود اینکه هنوز اطلاعات چندان زیادی از کنسول نینتندو سوییچ 2 در دسترس نیست، اما ظاهرا کاربران کنسول نینتندو سوییچ ۲ قادر به تجربه نسخه ریمیک بازی‌ Resident Evil Zero و همچنین Resident Evil – Code: Veronica بر روی کنسول خود خواهند بود.

شرکت کپکام در سال‌های گذشته با عرضه نسخه ریمیک بازی‌های رزیدنت اویل به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است و جای تعجبی هم ندارد که قصد انتشار نسخه‌های ریمیک بیشتری از این مجموعه را داشته باشد. با اینکه طرفداران انتظار بازسازی Resident Evil 5 و Resident Evil 1 را دارند، یک افشاگر خوش‌سابقه با نام Dusk Golem به تازگی مدعی شده است که ریمیک Resident Evil Zero و ریمیک Resident Evil – Code: Veronica در دست توسعه قرار دارند و به‌زودی از آن2ها رونمایی خواهد شد.

ادعای این افشاگر به تأیید چندین منبع دیگر نظیر رسانه IGN، اندی رابینسون از رسانه VGC و فیلیپه لیما، سردبیر رسانه Universo Nintendo نیز رسیده است. علاوه‌بر این فیلیپه لیما اعلام کرده است که ریمیک Resident Evil Zero و ریمیک Resident Evil – Code: Veronica برای کنسول نینتندو سوییچ ۲ نیز عرضه خواهند شد.

البته هنوز مشخص نیست که این بازی‌ها از همان روز نخست انتشار به کنسول نسل بعدی نینتندو راه خواهند یافت یا با تأخیر به‌دست گیمرها می‌رسند. ظاهرا تعداد زیادی از بازی‌های ثرد-پارتی برجسته ازجمله بازی Monster Hunter Wilds، بازی Far Cry 7، بازی Metaphor: ReFantazio، بازی Persona 3 Reload، بازی Persona 6، بازی Jet Set Radio و بازی Crazy Taxi برای نینتندو سوییچ ۲ نیز منتشر خواهند شد.

گفتنی است که قرار است نینتندو در ماه‌های آتی از جانشین نینتندو سوییچ رونمایی کند؛ و احتمال می‌رود این کنسول در ماه مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳ یا فروردین ۱۴۰۴) روانه بازار شود.

 

 

منبع: GamingBolt      زومجی

 

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی Stalker 2 دو بسته الحاقی داستانی دریافت خواهد کرد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: