سی‌دی پراجکت به پشتیبانی از بازی Cyberpunk 2077 پایان داد

CD Projekt RED در کنفرانس مالی سه‌ماهه اخیر خود نموداری را به اشتراک گذاشته است که تعداد توسعه‌دهندگان هر یک از پروژه‌های در دست تولید این استودیو را به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که در این نمودار نشان داده شده است، در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ (۲۹ فوریه ۲۰۲۴) هنوز تعداد ۱۷ توسعه‌دهنده مشغول کار روی این بازی اکشن نقش‌آفرینی بودند و هیچ‌یک از توسعه‌دهندگان استودیوی CD Projekt از تاریخ ۱۱ اردیبهشت (۳۰ آوریل) روی سایبرپانک ۲۰۷۷ کار نکرده‌اند. 

همچنین مشاهده می‌کنید که تعداد توسعه‌دهندگان دنباله Cyberpunk 2077 با اسم رمز Project Orion کمی افزایش یافته است. در تاریخ ۱۰ اسفند تنها ۴۷ توسعه‌دهنده روی این پروژه کار می‌کردند که تا ۱۱ اردیبهشت به ۵۶ نفر رسید. سایبرپانک ۲ که در ماه اکتبر ۲۰۲۳ در مرحله «طراحی مفهومی» بود، توسط شعبه آمریکای شمالی سی‌دی پراجکت در دست توسعه است.

قابل توجه است که بزرگ‌ترین تیم سی‌دی پراجکت روی بازی The Witcher 4 با اسم رمز Project Polaris مشغول به کار است. یک تیم متشکل از ۴۰۳ توسعه‌دهنده تا تاریخ ۱۰ اسفند مشغول به کار روی این بازی بودند که این تعداد تا ۱۱ اردیبهشت به ۴۰۷ نفر افزایش یافت. سازنده ویچر ۴ می‌گوید که این بازی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ وارد مرحله اصلی تولید می‌شود و تاکنون اطلاعات بیشتری به اشتراک نگذاشته است.

 

سی‌دی پراجکت به پشتیبانی از بازی Cyberpunk 2077 پایان داد

 

نظر شما در این خصوص چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی های ویدئویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی‌هایی که در سال ۲۰۲۳ وارد پلی‌استیشن پلاس شدند ارزشی در حدود ۸ هزار دلار داشتند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: