ویدیو جدید انیمیشن درون و بیرون 2 منتشر شد که اطلاعات جدیدی را افشا می‌کند

درحالی که به تاریخ اکران انیمیشن Inside Out 2 نزدیک می‌شويم و هیجان‌ برای دیدن جدیدترین اثر استودیو پیکسار بالا می‌رود، تیزرهای جدیدی از این انیمیشن مورد انتظار منتشر می‌شود. به‌تازگی نیز ویدیو جدید انیمیشن درون و بیرون 2 در یوتیوب پیکسار منتشر شده است که اطلاعات جدیدی از این انیمیشن را افشا می‌کند.

اکنون در ویدیویی جدید «احساس نوستالژی رایلی» با صداپیشگی جون اسکویب معرفی شده است. این احساس با ظاهر سالخورده کاملا مطابق با ایده خاطرات گذشته است و حتی در لحظاتی می‌توان شخصیت‌پردازی هوشمندانه او را مشاهده کرد.

با انتشار این ویدیو تایید شده است که رایلی در سن ۱۳ سالگی به‌سر می‌برد. بنابراین داستان و وقایع انیمیشن Inside Out 2 دو سال بعداز قسمت اول اتفاق می‌افتد؛ چراکه که رایلی در انیمیشن اول ۱۱ ساله بود. تاکنون تصور می‌شد به رایلی در دوران بلوغ چهار احساس جدید (اضطراب، حسادت، خجالت، بی‌حوصلگی) اضافه خواهد شد اما، پیکسار با معرفی نوستالژی همه را غافلگیر کرد. علاوه بر تیزر جدید پیکسار پوستری جدید برای انیمیشن Inside Out 2 و با حضور همه احساسات قدیم و جدید رایلی منتشر کرده است که می‌توانید در زیر آن را مشاهه کنید.

 

 

 

پوستر انیمیشن Inside Out 2

 

امی پولر در نقش شادی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لویس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لایزا لاپیرا در نقش انزجار، مایا هاک در نقش اضطراب، ایو ادبیری در نقش حسادت، ادل اگزارکوپولوس در نقش بی‌حوصلگی، پال والتر هاوزر در نقش خجالت، جون اسکویب در نقش نوستالژی، کنسینگتون تالمن، دایان لین، کایل مک‌لاکلن،‌ لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، دیو گولز، فرانک اوز، بابی موینیهان، یانگ یی و جان راتزنبرگر از صداپیشه‌های انیمیشن Inside Out 2 محسوب می‌شوند

کلسی مان وظیفه کارگردانی انیمیشن Inside Out 2 را براساس فیلمنامه‌ای از مگ لفاوه، نویسنده انیمیشن Inside Out برعهده داشته است. انیمیشن Inside Out به کارگردانی پیت داکتر در سال ۲۰۱۵ اکران شده بود و موفق شد ۸۵۸.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته باشد. همچنین توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را نیز دریافت کند. قرار است انیمیشن درون و بیرون 2 در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ (۱۴ ژوئن ۲۰۲۴) اکران شود.

 

 

منبع: Pixar گیماتک   زومجی

 

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
ریبوت فیلم Scarface در وضعیت نابسامانی است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: