سریال ۳۰۰ در دست ساخت قرار گرفته است

رسانه ورایتی گزارش داد؛ شرکت برادران وارنر در مراحل اولیه ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس فیلم سینمایی ۳۰۰ قرار دارد.

گفتنی است که فیلم سینمایی ۳۰۰ اثری به نویسندگی و کارگردانی «زک اسنایدر»‌ است که کارگردان فیلم‌های مطرحی چون Batman v Superman و Justice League را در کارنامه خود دارد. این فیلم داستانی خیالی از نبرد فرمانده لئونیداس و ارتش ۳۰۰ نفره اسپارتان او در برابر خشایار شاه و ارتش‌اش را به تصویر می‌کشد. این فیلم در سال ۲۰۰۶ اکران شد و بیش از ۴۵۰ میلیون دلار فروخت.

موفقیت تجاری فیلم اول باعث ساخت دنباله‌ای برای آن با نام  300: Rise of an Empire شد. فیلم دوم فروش کمتری داشت و با بودجه ۱۱۰ میلیون دلاری‌اش، ۳۳۷ میلیون دلار فروش کسب کرد.

اکنون با گذشت یک دهه از نمایش فیلم دوم، شرکت برادران وارنر قصد دارد تا سریالی اقتباسی از این فیلم سینمایی تولید کند. سایت ورایتی گزارش داد؛ این شرکت در حال حاضر مراحل اولیه ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس این فرنچایز را در نظر دارد و مشغول انجام فرآیند پیش تولید این سریال اقتباسی است. هنوز جزئیاتی از داستان این سریال یا شخصیت‌های حاضر در آن مشخص نشده است. بااین‌وجود رسانه ددلاین احتمال می‌دهد که این سریال، پیش‌درآمدی بر داستان فیلم اصلی خواهد بود.

گفتنی است که بر اساس گزارشات، شرکت برادران وارنر سعی دارد تا تیم تولید فیلم اول را دوباره جمع کند که شامل زک اسنایدر و همسر او «دبورا اسنایدر» هم می‌شود. هنوز نویسنده و پلتفرم مقصد انتشار این فیلم مشخص نشده است.

 

 

منبع: Deadlineگیماتک

 

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
اطلاعات جدید از ریبوت Kick-Ass منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: