بهتازگی شرکت کونامی جزئیات جدیدی از ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 را منتشر کرده است که طرفداران را به وجد آورده است. با گیماتک همراه باشید.
اخیراً شرکت کونامی در جریان جدیدترین اپیزود Metal Gear – Production Hotline جزئیات تازهای از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، نسخه ریمیک Snake Eater را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. تیم توسعهدهندگان بازی در این برنامه تریلر رویداد اخیر ایکس باکس را پخش کردند و یک بار دیگر به ویژگیهای جدیدی مانند تغییرات نحوه آسیبهای وارده در اثر درگیری و استایل متفاوت سیستم کنترل بازی اشاره داشتند.
طبق این جزئیات، نسخه ریمیک بازی شامل سیستم جدید آسیب در نبردها میشود. این نسخه از سیستم جراحت پویا بهره میبرد. این سیستم مبارزه باعث میشود بعضی از ضربهها و جراحتها، زخمهایی دائمی برجای بگذارند. بااینحال یکی از چیزهای جدیدی که در این برنامه نمایش داده شده است، منوی Camouflage بازی بود که مجدداً تغییراتی را با خود بههمراه دارد.
در اینجا امتیاز هریک از آپشنهای استتار بازی در فهرستی به نمایش در میآیند اما توضیحات مربوطه به آنها در یک باکس اختصاصی زیر تصویر شخصیت Snake قرار گرفته و به بازیکنان نمایش داده میشود.
همچنین بازیکنان قادر خواهند بود تا با فشردن L1/LB و R1/RB بین یونیفرمها و حالتهای مختلف استتار چهره جابهجا شوند. باید ذکر کنیم که قبلاً برای این کار باید از هر منو خارج میشدیم تا دیگری را انتخاب کنیم. البته که یک نمای مدل برای نشان دادن جراحتها و استتار Snake از نمای نزدیکتر نیز در آن وجود دارد.
قطعاً یکی از مهمترین تغییرات نسخه ریمیک این بازی نسبت به نسخه اورجینال آن، ارتقاء گرافیکی این نسخه است.
باوجوداینکه ارتقای بصری این بازسازی بهلطف توسعه با آنریل انجین 5 بسیار چشمنواز و جالب توجه است، تیم سازنده تلاش کرده تا تجربهای وفادار به نسخه اورجینال را به بازیکنان عرضه کند. بااینحال یکی از هیجانانگیزترین ویژگیهای Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را میتوان سیستم آسیب و جراحت پویا و واقعگرایانه آن دانست.
بهلطف توسعه این سیستم، هرگونه جراحت از کبودیهای سطحی تا زخم عمیق گلولهها بهصورت واقعی و Real-Time نمایش داده خواهد شد و لباسهای اسنیک در درگیریها دچار فرسودگی یا پارگی نیز میشود. همچنین ممکن است برخی جراحتها زخمهای دائمی بهجای بگذارند.
قرار است بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلتفرمهای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس / سری اس در سال جاری عرضه شود. البته تیم توسعهدهندگان بازی هنوز تاریخ مشخصی را برای این منظور اعلام نکرده است، پسبنابراین باید منتظر قسمتهای بعدی Production Hotline باشیم. بااینحال شایعات به احتمال تعویق آن تا سال ۲۰۲۵ اشاره داشتهاند.
منبع: GamingBolt
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.