زمان پخش نسخه با کیفیت انیمیشن گارفیلد اعلام شد

به‌تازگی تاریخ پخش نسخه با کیفیت انیمیشن The Garfield Movie مشخص شده است.

اکران جهانی انیمیشن The Garfield Movie پس از دریافت نقدهای متوسط و ضعیف از ماه گذشته آغاز شد و به تازگی تاریخ پخش نسخه با کیفیت انیمیشن گارفیلد مشخص شده است. طبق اطلاعات ثبت شده، نسخه دیجیتالی انیمیشن The Garfield Movie در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۹ تیر ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد.

انیمیشن گارفیلد تاکنون بیش از ۲۰۹.۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته که این فروش شامل بیش از ۸۷.۶ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و بیش از ۱۲۱.۸ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

کریس پرت در نقش گارفیلد، ساموئل ال جکسون در نقش ویک (پدر گارفیلد)، نیکلاس هولت، وینگ ریمز، سسیلی استرانگ، هانا وادینگهام، برت گلدشتاین، اسنوپ داگ و بوئن ینگ از جلمه بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Garfield حضور دارند. دیوید رینولدز، نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Finding Nemo، وظیفه نوشتن فیلمنامه و مارک دیندال، کارگردان انیمیشن The Emperor’s New Groove و انیمیشن Chicken Little وظیفه کارگردانی انیمیشن Garfield را بر عهده داشته‌اند.

شخصیت گارفیلد توسط جیم دیویس خلق و برای نخستین بار در سال ۱۹۷۸ و در قالب یک کمیک استریپ معرفی شد. گارفیلد که یک گربه نارنجی رنگ تنبل است با جان آرباکل، صاحبش و اودی، سگ جان زندگی می‌کند. گفتنی است که پیش از این بیل موری در فیلم Garfield: The Movie محصول سال ۲۰۰۴ و فیلم Garfield: A Tail of Two Kitties محصول سال ۲۰۰۶، صداپیشگی گارفیلد را بر عهده داشته است. شما می‌توانید تریلر دومین انیمیشن گارفیلد را مشاهده نمایید.

 

منبع: Maxblizz

 

 

 
بیشتر بخوانید :
فیلم Bloodborne در دست ساخت قرار دارد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: