کراس‌اور ددپول و ولورین در راه Call of Duty هستند

احتمالاً به‌زودی شاهد کراس‌اور ددپول و ولورین در Call of Duty خواهیم بود. با گیماتک همراه باشید.

یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ که به زودی اکران خواهد شد، فیلم ددپول و ولورین است. ظاهراً Call of Duty قصد دارد از این موج هیجان استفاده کرده و ازکراس‌اور فیلم Deadpool & Wolverine در بازی خود استفاده نماید.

قرار است تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) فیلم ددپول و ولورین روی پرده سینماها برود و احتمالا شاهد حضور شخصیت‌های آن در بازی Call of Duty Modern Warfare 3، بازی Warzone و بازی Warzone Mobile خواهیم بود.

Dot Esports اشاره کرد، به تازگی کاربری به نام Crashfty چند ویدیوی عجیب و غریب را در شبکه اجتماعی X منتشر کرده است که یادآور شخصیت محبوب ددپول با دیالوگ‌های شوخ‌طبعانه‌اش هستند. این ویدیوها حرکات تمام‌کننده جدیدی را برای Call of Duty به نمایش می‌گذارند که با استفاده از مدل‌های آماده اجرا شده‌اند.

نکته جالب اینجا است که صحنه‌های به تصویر کشیده شده، کشتن فردی دیگر به شیوه‌ای کاملا احمقانه و شاد را نمایش می‌دهد، که ددپول استاد انجام آن است. اما از سوی دیگر، هیچ اشاره‌ای به حضور ولورین در این صحنه‌ها نشده است.

همکاری‌های مارول با بازی‌ها یک موفقیت تضمینی است و Fortnite بزرگ‌ترین نمونه از این نوع همکاری‌ها است. همچنین باید گفت همکاری ددپول و ولورین یک رویداد مهم محسوب می‌شود، چراکه نه تنها شاهد بازگشت هیو جکمن برای ایفای نقش مجدد ولورین هستیم، بلکه فیلم Deadpool & Wolverine قرار است نقش مهمی در احیای دنیای سینمایی مارول که در چند سال اخیر افت و خیزهای فراوانی را تجربه کرده است، داشته باشد. ظاهراً قرار است به‌روزرسانی فصل بعد عنوان Call of Duty بهترین پنجره برای معرفی این همکاری باشد، چراکه تقریباً همزمان با تاریخ اکران فیلم آغاز می‌شود.

البته این اخبار هنوز به صورت رسمی از سوی اکتیوژن و یا مارول تایید نشده‌اند و برای انتشار اخبار بیشتر در مورد این موضوع باید بیشتر منتظر بمانیم.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در انی مورد با ما و سایر کاربران گیماتک به اشتراک بگذارید.

 

منبع: insider-gaming

 

 

 
بیشتر بخوانید :
کارگردان‌های دو قسمت جدید فیلم Avengers مشخص شدند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: