رمزها و کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2

احتمالاً شما هم طرفدار بازی‌های جهان-باز راک‌استار مانند Red Dead Redemption و GTA هستید. اگر علاقه دارید که در جهان ردد ردمپشن 2 به گشت و گذار بپردازید و از تجربه این بازی بیشتر لذت ببرید، مطلب رمزها و کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2 را تا انتها دنبال کنید.

با چیت کدهای رد دد ۲ می‌توانید هر کاری که می‌خواهید را انجام دهید، از جمله ظاهر کردن اسب و سایر وسایل نقلیه، استامینا و Dead-Eye نامحدود، و پر کردن جیبتان با دلار. اما چیت‌های Red Dead 2 شکلی متفاوت با بازی‌های قبل دارند و به همین خاطر در این راهنما، لیست و نحوه ورود رمز های رد دد ۲ را برای شما جمع آوری کرده‌ایم.

احتمالش بسیار زیاد است که شما طی مدتی که پای بازی  Red Dead Redemption 2 بوده‌اید حداقل یک کد تقلب پیدا کرده باشید. بسیاری از کدها و رمزهای بازی رد دد 2 به‌صورت رندوم پیدا می‌شوند، مثلا زیر یخ، یا در یک کابینت که در کلبه‌ای تنها قرار دارد.

اما یک راه تضمین شده برای پیدا کردن کدها وجود دارد: روزنامه. به شهرهای بازی همچون Valentine یا Saint Denis و Blackwater بروید و روزنامه‌هایشان را از فروشنده بخرید. برخی از روزنامه‌ها تنها بعد از گذر از نقاط داستانی خاصی باز می‌شوند، پس شاید بهتر باشد ابتدا بخش داستانی بازی را به اتمام برسانید و بعد به سراغ آن‌ها بروید.

رمزهای بازی رد دد ردمپشن 2
نمونه‌ای از کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2 در روزنامه

توجه داشته باشید که روزنامه‌ها قیمت چندانی ندارند و اگر هم بازی را تمام کرده باشید، آنقدر پول دارید که به این چیزها فکر نکنید. پس سریعاً همه روزنامه‌ها را بخرید. بعد از خرید، کیف خود را باز کنید، یک روزنامه انتخاب نمایید، آن را برگردانید و روی پایین صفحه زوم کنید. اگر یک جمله خاص زیر یکی از مقالات روزنامه پیدا کردید، در جریان باشید که آن همان کدیست که باید وارد کنید.

نحوه‌ی وارد کردن کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2

برای استفاده از چیت‌کدهای بازی Red Dead Redemption 2، ابتدا وارد منوی Pause در بازی شوید و بعد به قسمت Settings بروید. اگر کاربر کنسول پلی‌استیشن 4 هستید دکمه‌ی مثلث و اگر در حال بازی کردن با Xbox One هستید کلید Y را بر روی کنترلرتان فشار دهید.

نحوه‌ی وارد کردن کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2

دراینجا شما وارد لیست بلند کدهای تقلب بازی خواهید شد. کدهایی که در ابتدا قفل هستند و بعد از یک بار وارد کردن‌شان، شانس استفاده از آن‌ها را پیدا می‌کنید. حال مجدداً در پلی‌استیشن 4 دکمه‌ی مثلث و در ایکس باکس وان دکمه‌ی Y را فشار دهید.

بعداز انجام اینکار می‌توانید با باز شدن صفحه‌ی تایپ، کدهای تقلب را وارد کرده و آن‌ها را باز نمایید. کاری که پس از به سرانجام رساندنش آن کد را آزاد می‌کند و شما هم همواره می‌توانید در همین بخش به فعال یا غیرفعال کردن کدهای آزادشده، بپردازید.

بنابراین برخلاف بازی‌های قبلی راک‌استار نیازی نیست که هر بار موقع استفاده از هر کد آن را از ابتدا وارد نمایید و پس از یک بار تایپ کردن‌شان، دیگر برای استفاده یا عدم استفاده از آن‌ها فقط باید به همین بخش از منوی بازی بروید و آن‌ها را فعال و یا غیر فعال کنید.

مطابق انتظارات، به محض این که بخواهید یکی از کدها را روی حالت فعال بگذارید، بازی به شما یک هشدار می‌دهد؛ با این مضمون که در صورت فعال بودن کدهای تقلب، شما توانایی سیو کردن کمپین تک‌نفره‌ی بازی و به دست آوردن تروفی‌ها یا اچیومنت‌ها را از دست می‌دهید.

نکته مهمی که در زمان استفاده از کدهای تقلب بازی رد دد 2 باید به آن توجه کنید این است که زمانی که شما حتی یکی از کدهای تقلب بازی روی حالت روشن قرار داده باشید، هیچ‌کدام از دستاوردهای‌تان در طول RDR2، عملا محسوب نمی‌شوند و در هیچ جایی ثبت نخواهند شد.

لیست کامل رمزها و کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2

رمزهای بازی رد دد ردمپشن 2

لیستی که مشاهده می‌کنید، از تمام آن‌چیزی تشکیل شده است که تا به امروز بازیکن‌های بازی، موفق به پیدا کردنش شده‌اند. طبیعتاً این لیست در آینده، کامل‌تر از قبل خواهد شد.

توجه داشته باشید که هنگام وارد کردن این کدها، حروف بزرگ و کوچک اهمیتی ندارد. اما باید املای آن‌ها را رعایت کرده و آن‌ها را به درستی وارد نمایید.

کد تقلب تاثیرات کد تقلب موارد مورد نیاز برای استفاده از کد تقلب
A simple life, a beautiful death

اسلحه‌های اصلی

ندارد
!Run! Run! Run

ساخت اسب مسابقه‌ای

ندارد
You want more than you have

ساخت اسب برتر

ندارد
Keep your dreams simple

ساخت ارابه

ندارد
freedom

کاهش سطح تحت تعقیب بودن

ندارد
A fool on command

مست شدن شخصیت

ندارد
You want punishment

افزایش سطح تحت تعقیب بودن

ندارد
Better than my dog

افزایش فاصله‌ای که می‌توانید در آن اسب‌تان را با سوت صدا بزنید

ندارد
Vanity. All is vanity

به دست آوردن همه‌ی لباس‌های حاضر در بازی

ندارد
Balance. All is balance

راه‌اندازی مجدد سطح افتخارات (نوار Honor)

ندارد
You flourish before you die

پر کردن نوارهای سلامتی، استقامت و Dead Eye

ندارد
I shall be better

قرار دادن سطح Dead Eye بر روی لول ۳

ندارد
I seek and I find

قرار دادن سطح Dead Eye بر روی لول ۵

ندارد
Death is silence

اسلحه‌های مخفی‌کارانه‌ی بازی

ندارد
Abundance is the dullest desire

مهمات بی‌نهایت

روزنامه‌ی Hanover 27 یا روزنامه‌ی Saint Denis 43 در چپتر دوم
Greed is American Virtue

مهمات سنگین

روزنامه‌ی Saint Denis 46 در چپتر سوم بعد از مرحله‌ی Magicians for Sport
Virtue unearned is not virtue

بیشترین سطح افتخار (نوار Honor)

تکمیل مرحله‌ی Banking, The Old American Art
You revel in your disgrace, I see

پایین آوردن سطح افتخارات (نوار Honor)

تکمیل کردن چپتر اول بازی
Make me better

قرار دادن سطح Dead Eye بر روی لول ۲

ندارد
I still seek more

قرار دادن سطح Dead Eye بر روی لول ۴

ندارد
My kingdom is a horse

بهبود سطح رابطه‌ی آرتور با اسب

ندارد
You seek more than the world offers

ثابت کردن کامل نوارهای سلامتی، استقامت و Dead Eye

روزنامه‌ی 36 New Hanover Gazette
Abundance is desire

مهمات بی‌نهایت

روزنامه‌ی New Hanover Gazette 27
Greed is now a virtue

به دست آوردن فوری ۵۰۰ دلار

ندارد
Eat of knowledge

یاد گرفتن تمام دستورات پخت موجود در بازی

ندارد
The lucky be strong evermore

استقامت (Stamina) بی‌نهایت

روزنامه‌ی Blackwater Ledger 68

راک‌استار تا کنونی لیست کامل کدهای تقلب بازی را منتشر نکرده است و یقیناً این کار را نیز نخواهد کرد و این نوشته، صرفاً شامل آموزش استفاده از تمام کدهایی می‌شود که بازیکنان تا به امروز، موفق به پیدا کردن‌شان شده‌اند.

همان‌گونه که با گذر زمان تمام کدهای تقلب بازی‌های مجموعه Grand Theft Auto و حتی قسمت اول Red Dead Redemption کشف شدند، قطعا در آینده‌ نیز  روش‌های بیشتری هم برای تقلب در جدیدترین پروژه‌ی بزرگ راک‌استار، معرفی خواهند شد.

اما جالب و قابل توجه است که RDR2 حتی در مکانی که باید کدهای تقلب را در آن وارد کنید، خلاقیت به خرج داده است و به همین دلیل، استفاده از آن‌ها در این بازی، برای بعضی از گیمرها پیچیده‌تر از قبل به‌نظر می‌آید.

توجه داشته باشید که اگر از علاقه‌مندان به بازی GTA V هستید، می‌توانید کدهای تقلب آخرین نسخه جی‌تی‌ای را نیز در گیماتک مشاهده کنید. برای استفاده از رمزهای Grand Theft Auto 5 کافی است به مطلب کدهای تقلب GTA V مراجعه کنید.

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
ظاهرا هکر بازی GTA 6 قصد دارد بعداز آزادی به فعالیت‌های غیرقانونی‌اش ادامه دهد

اشتراک گذاری:

One thought on “رمزها و کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: