عرضه پلی استیشن 5 پرو تاخیر خورد

به تازگی یکی از افشاگرهای بسیار خوش‌سابقه مدعی شده است که احتمال تأخیر در عرضه کنسول پلی استیشن 5 پرو تا سال ۲۰۲۵ وجود دارد و این کنسول تا تاریخ مذکور عرضه نخواهد شد.

در چند ماه گذشته شایعه‌های زیادی از پلی استیشن 5 پرو منتشر شده است؛ کنسولی میان-نسلی که دارای پردازنده گرافیکی با قدرت پردازشی ۳۳.۵ ترافلاپس، حافظه‌ای با پهنای باند ۵۷۶ گیگابایت بر ثانیه و همان پردازنده PS5 با قابلیت ارتقاء فرکانس از ۳.۵ به ۳.۸۵ گیگاهرتز خواهد بود. اما باوجوداینکه در گزارش‌های قبلی به معرفی و عرضه پلی استیشن 5 پرو در اواخر سال ۲۰۲۴ اشاره شده بود، اکنون مطلع شدیم که شاید این کنسول با تأخیر روانه بازار گردد.

توییت اخیر تام هندرسون، منبع اصلی گزارش‌های اولیه کنسول میان-نسلی سونی، نشان می‌دهد که این افشاگر خوش‌سابقه در خصوص عرضه پلی استیشن 5 پرو در سال ۲۰۲۴ تردید دارد. تام هندرسون در پاسخ به سؤال یکی از کاربران درباره معرفی پلی استیشن 5 پرو در سال جاری گفت این اتفاق تنها درصورتی رخ خواهد داد که سونی برای عرضه این کنسول در سال ۲۰۲۴ برنامه داشته باشد؛ پس این احتمال وجود دارد که عرضه این کنسول به سال ۲۰۲۵ موکول شود.

البته در گذشته تام هندرسون از عرضه پلی استیشن 5 پرو در سال جاری اطمینان داشت، اما ظاهرا سونی تغییراتی در برنامه‌های خود ایجاد کرده است تا این کنسول میان-نسلی در زمان عرضه با کمبود بازی‌های فرست-پارتی مواجه نشود.

شرکت سونی در سال جاری بیشتر به بازی‌های انحصاری ثرد-پارتی تکیه کرده است، ولی آثار بزرگی نظیر GTA 6 و همچنین Death Stranding 2 در سال ۲۰۲۵ از راه خواهند رسید که می‌توانند قابلیت‌های PS5 Pro را به صورت کامل به نمایش بگذارند.

 

منبع: Tech4Gamers

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بالاخره استودیوی اینسامنیاک گیمز به افشای اطلاعات پروژه‌هایش واکنش نشان داد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: