تریلر جدید فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها منتشر شد

در رویداد اخیر کامیک کان تریلر جدید فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها منتشر شد.

شرکت آمازون با The Lord of the Rings: The Rings of Power در رویداد کامیک کان حضور دارد و تریلر جدیدی را از فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها منتشر کرده است. سائورون بازگشته است و بدون ارتش یا متحد اکنون باید به حیله‌گری خود تکیه کند تا بتواند قدرتش را بازسازی کرده و بر ایجاد حلقه‌های قدرت نظارت داشته باشد.

فصل دوم شخصیت2های این سریال را وارد موجی از تاریکی خواهد کرد و هر یک را به چالش می‌کشد تا جایگاه خود را در دنیایی که به‌طور فزاینده‌ای در آستانه فاجعه است پیدا کنند. دوستی‌ها تیره خواهند شد و پادشاهی‌ها شروع به فروپاشی می‌کنند؛ نیروهای خیر با شجاعت بیشتری تلاش خواهند کرد تا آنچه را که بیش از همه برایشان مهم است، حفظ کنند.

دو سال بعداز پایان فصل اول، بازیگران فصل جدید شامل مورفید کلارک (گالادریل)، چارلی ویکرز (سائورون)، رابرت آرامایو (الروند)، بنجامین واکر (گیل گالاد)، اسماعیل کروز کوردووا (آروندیر)، چارلز ادواردز (سلبریمبور)، سینتیا آدای رابینسون (میریل)، سوفیا نوموت (دیسا)، تایرو محفیدین (تئو)، دانیل ویمن (غریبه)، مگان ریچاردز (پوپی پرادفلو)، لوید اوون (الندیل)، اما هوروات (ایرین) و سام هازلدین (آدار) هستند.

تماشای تریلر از یوتیوب

طبق گزارشات منتشر شده، فصل اول سریال تا پایان سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۰۰ میلیون‌بار دیده شده است و فصل دوم آن در تاریخ ۲۹ اوت ۲۰۲۴ (۸ شهریور ۱۴۰۳) پخش خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با گیماتک همراه باشید.

منبع: DarkHorizons
 

 
بیشتر بخوانید :
فیلم Kingdom of the Planet of the Apes آغازی برای یک سه‌گانه جدید خواهد بود

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: