چگونه بیشتر از 10 اکانت اینستاگرام به‌صورت همزمان روی گوشی خود داشته باشیم؟

چگونه بیشتر از 10 اکانت اینستاگرام به‌صورت همزمان روی گوشی خود داشته باشیم؟
چگونه بیشتر از 10 اکانت اینستاگرام به‌صورت همزمان روی گوشی خود داشته باشیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نیاز داشته باشید بیشتر از یک اکانت اینستاگرام بر روی گوشی خود داشته باشید. باید بگوییم که این کار بسیار ساده است و نیازی به هیچ ابزار و اپلیکیشن خاصی برای این کار نخواهید داشت. اما اگر بخواهید از بیش از 10 اکانت بر روی یک گوشی استفاده کنید چطور؟

در ادامه این مطلب به شما چند روش را آموزش خواهیم داد که به وسیله آن‌ها می‌توانید چند حساب اینستاگرام را بروی یک گوشی مدیریت کنید. در ادامه همراه گیماتک باشید.

استفاده از چند اکانت بر روی اپلیکیشن اینستاگرام

استفاده از چند اکانت بر روی اپلیکیشن اینستاگرام

گاهی لازم دارید به دلایل مختلف چندین اکانت اینستاگرام فعال بر روی گوشی خود داشته باشید و بتوانیم هر زمان که لازم بود به اکانت‌ها سوییچ کرده و به اکانت مورد نظر لاگین کنید. مدیریت چند حساب در اینستاگرام اصلا پیچیده نیست. برای این منظور کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

اگر هنوز اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی خود نصب ندارید می‌توانید آن را از طریق لینک زیر از گوگل پلی دانلود نمایید.

  • وارد اپلیکیشن اینستاگرام خود شوید.
  • اکنون از طریق لمس آیکن همبرگری بالای پنجره  وارد بخش Settings اپلیکیشن اینستاگرام خود شوید.
  • اکنون برای افزودن حساب در اینستاگرام در پنجره باز شده به پایین صفحه رفته و گزینه Add Account را انتخاب نمایید. در این مرحله با دو انتخاب مواجه خواهید شد:

  1. Create New Accounts: با این گزینه در حساب کاربری می توانیم نسبت به ساخت چند اکانت روی یک گوشی اقدام کنیم.
  2. Log into Existing Account: به کمک این گزینه در حساب کاربری خود امکان لاگین کردن به اکانت های دوم به بعد اینستاگرام که قبلا ایجاد کرده‌اید، فراهم می‌شود.

  • مطالب مرتبط:

اگر روی گزینه Create New Accounts کلیک کنید می‌توانید اکانت جدیدی ایجاد کنید. برای این منظور به ترتیب زیر پیش بروید:

  • نام کاربری خود در بالای صفحه را لمس کنید.
  • از پنجره باز شده گزینه Add Acounts را به منظور افزودن حساب انتخاب نمایید.
  • اگر از قبل، اکانت دومی ندارید جهت ساخت اکانت جدید روی گزینه Create New Accounts کلیک کنیدو برای ایجاد حساب کاربری، در قسمت choose Username نام کاربری جدید را وارد نمایید.
  • در این مرحله لازم است شماره و یا ایمیل جدیدی وارد کرده و سپس روی دکمه Next کلیک کنید. توجه داشته باشید در این مرحله از ایمیلی استفاده نمایید که تا بحال برای ساخت اکانت instagram استفاده نشده باشد.
  • اکنون پسورد دلخواه خود را وارد کرده و مجددا دکمه Next را لمس کنید.
  • حال در مراحل بعدی در صورت تمایل می‌توانید اطلاعات تکمیلی حساب اینستاگرام خود را نظیر تاریخ تولد و… وارد کرده و روی دکمه Next کلیک نمایید.
  • همچنین اگر تمایل به تکمیل مراحل بعدی ساختن اکانت جدید ندارید با انتخاب گزینه Skip می توانید از آنها عبور نمایید.

در انتها با پیغامی روبرو خواهید شد که اعلام می‌کند حساب کاربری شما با موفقیت ایجاد شده است. بعد از افزودن اکانت ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که چگونه وارد اکانت قبلی خود شوید؟ برای برگشت به حساب کاربری قبلی خود باید نام کاربری تان در بالای پنجره را لمس نمایید و نام اکانت قبلی خود را انتخاب کنید.


  • مطالب مرتبط:

روش ورود به اکانت دوم در اینستاگرام

وقتی چند اکانت اینستاگرام روی یک گوشی داشته باشید نسخه جدید اینستاگرام این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند بدون نیاز به خروج از حساب کاربری مشخصات اکانت جدید را وارد کرده و به صورت همزمان چندین اکانت را مدیریت کنند. البته وقتی می‌گوییم نسخه جدید اینستاگرام، منظورمان اصلی نسخه خاص یا خیلی جدیدی نیست. تقریباً چند سالی هست که این امکان بر روی اپلیکیشن اینستاگرام فراهم شده است تا کاربران بتوانند از چندین اکانت و حساب کاربری استفاده کنند.

اگر قصد دارید بین اکانت‌های خود که قبلا آن‌ها را ساخته‌اید سوئیچ کنید و سایر حسابهای کاربری را مدیریت کنید، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  • از بین تب های پایین اپلیکیشن اینستاگرام روی تب پروفایل شخصی تان بروید و حالا روی نام کاربری تان در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • اگر از قبل به سایر اکانت های ایجاد شده خود لاگین کرده باشید در پنجره باز شده لیست اکانت های فعال را مشاهده می‌کنید. در این صورت می‌توانید اکانتی که قصد ورود به آن را دارید از لیست حساب‌های کاربری اینستاگرام انتخاب کنید. در غیر اینصورت با انتخاب گزینه Add Acounts در صفحه لاگین نام کاربری و پسورد اکانت هایی که از قبل ساخته اید را وارد کرده و به لیست اکانت های فعال موبایل خود اضافه نمایید.

توجه داشته باشید، در صورتی که حساب‌های کاربری قبلی خود را (حداکثر 10 حساب کاربری) به لیست اکانت‌ها اضافه کرده باشید بعد از لمس نام کاربری خود در بالای صفحه لیست سایر حساب‌های کاربری شما برایتان به نمایش درمی‌آید. همچنین می توانید در بخش تنظیمات اینستاگرام خود از همه حساب های کاربری خود Log Out کنید.

  • اکنون در پنجره ظاهر شده گزینه Log into Existing Account را انتخاب کنید.
  • سپس در این مرحله برای ورود به اکانت اینستاگرام دیگر خود، گزینه Switch Accounts را انتخاب کنید.
  • اکنون در صفحه login نام کاربری و پسورد اکانتی که قصد دارید به آن وارد شوید را وارد کنید. به این ترتیب بدون داشتن اپلیکیشن خاصی می‌توانید تا 10 حساب کاربری اینستاگرام در گوشی خود داشته باشید و آن‌ها را مدیریت کنید.

اکنون شاید برای شما این سوال پیش بیاید که اگر بهخ بیشتر از 10 اکانت اینستاگرام نیاز داشته باشیم چه کار باید بکنیم؟ برای این منظور نیز راهکاری وجود دارد.

داشتن بیش از 10 اکانت اینستاگرام با اینستا لایت

داشتن بیش از 10 اکانت اینستاگرام با اینستا لایت

نسخه Lite اینستاگرام محصولی رسمی از توسعه دهنده اینستاگرام یعنی شرکت Meta است. طبق آنچه که در گوگل پلی شرح داده شده است، این اپلیکیشن، سریع و کم‌حجم‌تر از Instagram است. این نسخه برای برای اجرا در شبکه‌های اینترنت کندتر، استفاده از داده همراه و اشغال فضای ذخیره‌سازی کمتر در تلفن ساخته شده است.

instagram
insta lite

شما با نصب اینستاگرام لایت به تمامی قابلیت‌های اینستاگرام دسترسی خواهید داشت با این تفاوت که در نسخه لایت می‌توانید تا 40 حساب کاربری را به‌صورت همزامان مدیریت کنید. شما می‌توانید اینستاگرام لایت را از طریق لینک گوگل پلی در زیر دانلود و روی گوشی خود نصب نمایید.

دانلود از گوگل پلی

توجه داشته باشید که کار کردن با اینستاگرام لایت همانند نسخه معمولی اینستاگرام است و تفاوت چندانی با نسخه اصلی این برنامه ندارد. شما می‌توانید به راحتی همانند آموزش‌های داده شده در بالا با این اپلیکیشن کار کنید.

استفاده از سانیستا

سانیستا برخلاف نسخه لایت اینستاگرام یک برنامه غیر رسمی است و توسط متا تایید نشده است. این برنامه نیز از لحاظ ظاهری شبیه اینستاگرام است و کار کردن با آن هیچ تفاوتی ندارد. شما می‌توانید مانند آموزش بالا از این برنامه نیز به راحتی استفاده نمایید. برای استفاده از این اپلیکیشن تنها کافی است از طریق لینک زیر برنامه سانیستا را دانلود کرده و آن را روی گوشی خود نصب کنید.

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن سانیستا

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
آموزش قدم به قدم ساخت اکانت Gmail و حساب گوگل

اشتراک گذاری:

2 thoughts on “چگونه بیشتر از 10 اکانت اینستاگرام به‌صورت همزمان روی گوشی خود داشته باشیم؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: