بازی Silent Hill: The Short Message مورد توجه گیمرها قرار گرفته است

ظاهرا آمار دانلود بازی Silent Hill: The Short Message روی پلی استیشن 5 از سه میلیون بار فراتر رفته است.

بازی ترسناک و کوتاه Silent Hill: The Short Message، اثر استودیو Hexadrive از ژانویه امسال به‌صورت رایگان در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار گرفته است. طبق آمار منتشر شده، این بازی تا ماه می امسال بیش از ۲.۵ میلیون بار دانلود شده و اکنون این آمار به بیش از سه میلیون بار رسیده است.

این بازی ترسناک با موتور بازی سازی آنریل انجین 5 ساخته شده و گیم‌پلی ترسناک آن با زاویه دید اول‌شخص دنبال می‌شود. داستان این بازی روی آنیتا تمرکز دارد که در یک مجتمع آپارتمانی مخروبه از خواب بیدار می‌شود و باید به‌دنبال سرنخ‌هایی از بهترین دوست خود بگردد. آنیتا در این ماجراجویی ترسناک بارها با خاطرات دوستی خود با مایا رو‌به‌رو خواهد شد و همزمان باید از دست یک هیولای مرموز فرار کند.

بازی Silent Hill: The Short Message در زمان عرضه بازخوردهای متفاوتی دریافت کرده بود و بسیاری به گیم‌پلی کلی، دیالوگ‌ها و نحوه روایت داستان آن انتقاد داشتند. شرکت کونامی توسعه نسخه‌های مختلف از سری سایلنت هیل را به استودیو‌های تردپارتی سپرده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به ساخت ریمیک Silent Hill 2 توسط بلوبر تیم، Silent Hill: Townfall توسط استودیو No Code و Silent Hill f توسط تیم NeoBards Entertainment اشاره کرد.

 

منبع: GamingBolt

 

 
بیشتر بخوانید :
تصمیمات جدید راک‌ استار باعث نارضایتی سازندگان GTA 6 شده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: