شرط جالب رابرت داونی جونیور برای بازگشت به دنیای سینمایی مارول

شرط رابرت داونی جونیور برای بازگشت به دنیای سینمایی مارول فاش شد.

بعد از قربانی شدن تونی استارک یا مرد آهنی و اتفاقات رخ داده در پایان فیلم Avengers: Endgame دوران حضور رابرت داونی جونیور در دنیای سینمایی مارول به یک نقطه پایان رسید، بازیگری که نقش بسیار مهمی در موفقیت این بخش از دنیای سینمایی مارول داشت.

به تازگی در رویداد کامیک‌کان سن دیه‌گو ۲۰۲۴ میلادی اعلام شد که رابرت داونی جونیور قرار است به دنیای سینمایی مارول بازگردد و این بار نیز قرار است نقش شخصیت ویکتور ون دووم ملقب به دکتر دووم را ایفا کند. با این حال، رابرت داونی جونیور به سادگی این نقش را نپذیرفته و برای بازگشتش به جهان سینمایی مارول شرط گذاشته است.

ظاهرا رابرت داونی جونیور به استودیو مارول و سران آن اعلام کرده که فقط در صورتی به این دنیای سینمایی باز خواهد گشت که برادران روسو مسئولیت کارگردانی فیلم Avengers: Doomsday و فیلم Avengers: Secret Wars را برعهده داشته باشند و آن‌ها تنها فیلمسازانی هستند که او با آن‌ها در این فیلم‌ها کار خواهد کرد.

البته رابرت داونی جونیور دستمزد بسیار قابل توجهی را نیز برای بازگشت به دنیای سینمایی مارول دریافت خواهد کرد و طبق گزارش‌ها، این مبلغ حدود ۸۰ میلیون دلار است که بزرگترین دستمزد وی در حرفه بازیگری‌اش به‌حساب می‌آید.

همچنین گزارش شده است که این دنی جونیور خواستار جت شخصی، تیم امنیتی اختصاصی و یک مکان اختصاصی کامل در سر صحنه فیلم‌های بعدی «انتقام‌جویان» برای خودش شده است.

 

منبع: گیمفا

 

 

 
بیشتر بخوانید :
ساخت فیلمی از بازی Streets of Rage توسط سازنده John Wick

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: