دستمزد رابرت داونی جونیور برای دو قسمت جدید فیلم انتقام جویان لو رفت

دستزد نجومی رابرت داونی جونیور و برادران روسو برای بازگشت در دو قسمت جدید فیلم Avengers لو رفت.

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از فیلم‌های آینده انتقام جویان توسط رسانه ورایتی منتشر شده است. به‌تازگی ورایتی اطلاعاتی از دستمزد رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش دکتر دووم و برادران روسو، کارگردان‌های دو قسمت جدید فیلم انتقام جویان منتشر کرده است. طبق این گزارش، جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو برای کارگردانی فیلم Avengers: Doomsday و فیلم Avengers: Secret Wars قرار است ۸۰ میلیون دلار دستمزد دریافت نمایند.

این قرارداد شامل بند غرامت پرداخت براساس عملکرد موفق فیلم در باکس آفیس نیست، اما براساس عملکرد فیلم می‌تواند مبلغ بیشتری را دریافت کنند که طبق گزارش‌ها این بند زمانی شروع می‌شود که فروش فیلم به بازه ۷۵۰ میلیون دلار تا یک میلیارد دلار برسد.

قرار است برادران روسو ازطریق بنر AGBO دو فیلم اونجرز را کارگردانی کنند. در طرف دیگر جزئیات قرارداد بازگشت رابرت داونی جونیور به MCU به‌شکل دقیق افشا نشده است، اما آنطور که گفته شده او دستمزدی به مراتب بیشتر از برادران روسو برای حضور در فیلم Avengers: Doomsday و فیلم Avengers: Secret Wars دریافت خواهد نمود.

برادران روسو در پشت صحنه فیلم اونجرز جنگ اینفینیتی

ورایتی در گزارش خود می‌گوید که داونی جونیور در زمان کار در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون دلار دریافت کرده است. فوربس پیش از این گزارش کرده بود که داونی جونیور تنها برای حضور در فیلم Avengers: Endgame حدود ۷۵ میلیون دلار دستمزد گرفته است. در حال حاضر کمی سخت است که عدد بیش از ۸۰ میلیون دلار بدون جزئیات و بندها چقدر می‌تواند باشد، اما داونی جونیور یکی از بازیگران گرانقیمت هالیوود به حساب می‌آید.

برای درک بهتر باید بگوییم که تام کروز برای فیلم Top Gun: Maverick به‌لطف عملکرد درخشانش در گیشه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار دریافت کرده بود یا هریسون فورد دستمزد ۶۵ میلیون دلاری برای فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull به‌دست آورده بود.

ورایتی همچنین جزئیاتی دیگر نیز منتشر کرد که بسیار جالب و قابل توجه هستند. از جمله این اطلاعات می‌توان گفت که شرط داونی جونیور برای بازگشت به ‌MCU کارگردانی فیلم Avengers: Doomsday و فیلم Avengers: Secret Wars توسط برادران روسو بوده است. این قرارداد شامل بندهای دیگر مثل سفر با جت خصوصی و سرویس امنیتی اختصاصی هم می‌باشد.

قرار است فیلم Avengers: Doomsday در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌در سینماها اکران شوند.

 

منبع: IGN

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سریال Ted رکوردها را شکست

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: