اطلاعاتی جدید از انیمیشن Zootopia 2 منتشر شد

به تازگی جزییات زیادی از انیمیشن Zootopia 2 منتشر شده است. با گیماتک همراه باشید.

انیمیشن زاتوپیا که در سال ۲۰۱۶ اکران شد، فروشی بالای یک میلیارد دلار را در باکس آفیس تجربه کرد، از آن سال به بعد دیزنی فیلم‌های کوتاهی از این فرنچایز را بر روی دیزنی پلاس منتشر کرده است تا به فوریه سال ۲۰۲۳ که تایید شد انیمیشن Zootopia 2 در دست ساخت قرار گرفته است.

اخیرا دیزنی اطلاعات جدیدی از این انیمیشن مورد انتظار را به اشتراک گذاشته است، در Zootopia 2 سوسمارها معرفی می‌شوند که گذشته تاریک و نامعلومی با این شهر دارند. نیک و جودی با شخصیت جدیدی به نام Gary the Snake، با صداپیشگی بازیگر برنده اسکار جاناتان کی کوان، آشنا شده‌اند که ماموریت جدیدی به آنها داده است. در ادامه می‌توانید ظاهر این شخصیت را مشاهده کنید.

اطلاعات جدیدی از انیمیشن Zootopia 2 منتشر شد - گیماتک

همچنین گفتنی است که شخصیت‌ و بازیگران جدید، کلیپی از این انیمیشن نیز منتشر شده است که در آن نیک و جودی در شهری که بیشتر آن از آب تشکیل شده قرار دارند. نیک از این مکان به عنوان بازار مرداب یاد می‌کند، به‌نظرمی‌رسد آنها در ابتدای فیلم مشغول جمع آوری اطلاعات هستند. همچنین شخصیت‌های دوست داشتنی فیلم اول مانند آقای بیگ، بنجامین کلاوهاوزر و فلش نیز در زاتوپیای 2 بازگشته‌اند. همچین تصاویری از غرفه جذاب Zootopia 2 در D23 نیز منتشر شده‌ است.

قرار است انیمیشن Zootopia 2 در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۲۵ (۵ آذر ۱۴۰۴) در سینماها اکران شود.

 

منبع: ScreeRrant

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تاریخ انتشار سریال فال اوت جلو افتاد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: