نام فیلم آواتار ۳ به صورت رسمی اعلام شد

به تازگی و در جریان رویداد D23، جیمز کامرون از نام و لوگو سومین قسمت فیلم Avatar رونمایی کرده است.

اخیرا جیمز کامرون در جریان رویداد Disney D23 از نام و لوگو سومین قسمت فیلم Avatar (آواتار) رونمایی کرده است. این دنباله مورد انتظار با نام Avatar: Fire and Ash (آواتار: آتش و خاکستر) شناخته می‌شود و برای اکران در تاریخ ۲۸ آذر ۱۴۰۴ (۱۹ دسامبر ۲۰۲۵) برنامه ریزی شده است.

سم ورتینگتون، زوئی سالدانیا، سیگورنی ویور، استیون لانگ، جووانی ریبیسی، کیت وینسلت و ژول دیوید مور از بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در فیلم Avatar: Fire and Ash نقش‌آفرینی می‌کنند. باوجوداینکه فیلم آواتار ۲ به معرفی قبیله ناوی ساکن در اقیانوس پرداخت، فیلم آواتار ۳ سراغ ناوی آتش می‌رود که احتمالا در یک محیط آتشفشانی زندگی می‌کنند.

فیلم Avatar: The Way of Water (آواتار: راه آب) به‌عنوان دومین قسمت مجموعه در سال ۲۰۲۲ روی پرده سینما رفت و درحالی‌که اکثر فیلم‌ها برای پیوستن به باشگاه یک میلیاردی‌ها تقلا می‌کردند، موفق به فروش ۲.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان شد.

فیلم آواتار ۲ داستان خانواده‌ی سالی در سیاره پاندورا را روایت می‌کند و به مشکلات جیک، نیتیری و فرزندانشان پرداخته است که برای محافظت از یکدیگر دربرابر تهدیدها، کشمکش‌ها و مصیبت‌ها تلاش می‌کنند. شما می‌توانید پوستر جدید فیلم آواتار 3 که لوگوی این فیلم مورد انتظار را نمایش می‌دهد در پایین صفحه ببینید:

لوگو فیلم آواتار ۳

 

منبع: Comingsoon

 

 

 
بیشتر بخوانید :
پوستر فیلم The Shadow Strays منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: