ساخت انیمیشن سریالی Inside Out تایید شد

پیکسار در جریان D23 امسال رسما از ساخت یک سریال انیمیشنی براساس مجموعه Inside Out خبر داد.

اکران جهانی انیمیشن Inside Out 2 از خرداد امسال آغاز شد و این انیمیشن اکنون پر فروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ و پر فروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما است. به‌تازگی نیز انیمیشن سریالی درون و بیرون به صورت رسمی معرفی شده است. پیکسار در جریان D23 امسال از انیمیشن سریالی Inside Out پرده برداشت که این سریال انیمیشنی قرار است Dream Productions نام داشته باشد که اتفاقات آن بین انیمیشن Inside Out و انیمیشن Inside Out 2 جریان خواهد داشت.

تمرکز این انیمیشن سریالی قرار است روی نحوه خلق رویاها باشد که در قسمت اول انیمیشن به آن پرداخته شده بود. انیمیشن Dream Productions در سال ۲۰۲۵ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد و پس از انیمیشن Win or Lose قرار است دومین سریال انیمیشنی پیکسار باشد. همچنین اولین کانسپت آرت و لوگو رسمی انیمیشن Dream Productions هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

لوگو انیمیشن Dream Productions

کانسپت آرت انیمیشن Dream Productions

انیمیشن Inside Out 2 تاکنون بیش از ۱.۵۶۰ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است. این فروش شامل بیش از ۶۲۹.۳ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و بیش از ۹۳۱.۵ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. همچنین قرار است نسخه دیجیتالی انیمیشن Inside Out 2 در تاریخ ۲۰ آگست ۲۰۲۴‌ (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) منتشر شود. باب ایگر، مدیرعامل والت دیزنی به‌تازگی از علاقه خود به ساخت انیمیشن Inside Out 3 خبر داده است، اما گفت که ساخت آن به پیکسار بستگی دارد.

 

منبع: Comingsoon

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تاریخ شروع فیلم‌برداری فصل دوم سریال Peacemaker مشخص شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: