زمان انتشار DLC بازی Prince of Persia: The Lost Crown اعلام شد

بازی Prince of Persia: The Lost Crown درحال حاضر از طریق Steam در دسترس گیمرها قرار دارد و اکنون نیز قرار است این بازی یک دی ال سی جدید درسافت کند.

عرضه بازی Prince of Persia: The Lost Crown  بر روی Steam با چند خبر بزرگ نیز همراه بوده است: Mask of Darkness (نقاب تاریکی)، یک بسته الحاقی داستان‌محور، در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای Prince of Persia: The Lost Crown عرضه خواهد شد و دنیای جدید و تاریک‌تری را برای کشف و تجربه ارائه می‌کند. همچنین در ۱۷ سپتامبر، بازیکنان می‌توانند نسخه Complete Edition را خریداری نمایند که شامل بازی پایه، بسته الحاقی Mask of Darkness، گردن‌بند Prosperity Bird، راهنمای دیجیتال و چهار لباس جدید برای Sargon می‌شود: لباس Immortals، لباس Warrior Within و دو لباس با الهام از Prince of Persia: The Two Thrones می‌شود.

همچنین بازیکنانی که نسخه معمولی بازی را از قبل خریداری کرد‌ه بودند، می‌توانند DLC و سایر محتویات نسخه کامل را با خرید بسته ارتقای کامل دریافت کرده و یا فقط بسته الحاقی Mask of Darkness را جداگانه و با برچسب قیمتی ۵ دلار خریداری کنند (مشترکین Ubisoft Premium به طور خودکار به نسخه کامل ارتقا می‌یابند).

درحال حاضر عنوان Prince of Persia: The Lost Crown از طریق فروشگاه یوبیسافت و Epic Games برای رایانه شخصی در دسترس قرار دارد. این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس / سری اس، نینتندو سوییچ و Amazon Luna و در نهایت در فهرست محتوای قابل دریافت در اشتراک Ubisoft+ Premium نیز حضور دارد.

 

منبع: گیمفا

 

 

 
بیشتر بخوانید :
World of Goo 2 معرفی شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: